וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד השפיעו "השרמוטות" על תוצאות הבחירות בקנדה?

25.10.2015 / 9:43

קבוצה של צעירים קנדים החליטה לטפל בחוסר העניין בבחירות המקומיות, והבטיחה תמונות עירום לכל מצביע. התוצאה: הצלחה מסחררת, עבודה מסביב לשעון ואלפי תמונות עירום

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת וואלה!

ביום שני, ה-19 באוקטובר, נערכו בחירות בקנדה. אתם בטח תוהים למה זה אמור לעניין אתכם, נכון? אז ככה: קבוצה של צעירים קנדים מאסה בחוסר העניין של התושבים המקומיים בבחירות ואחוז ההצבעה הנמוך, והחליטה לעשות מעשה: תמונת עירום לכל אזרח שיצביע. תופתעו לגלות שאחוז ההצבעה עלה מ-50 אחוזים בבחירות הקודמות למעל ל-70 אחוזים בבחירות הנוכחיות?

הקבוצה, שנקראת "Sluts Against Harper", ("שרמוטות נגד הארפר") פתחה חשבון באינסטגרם, והודיעה: כל עוקב שישלח לנו תמונה שמאשרת את הצבעתו, יקבל מיידית תמונת עירום של בחור או בחורה לפי בקשתו. הקבוצה הורדה מאינסטגרם, שאוסרת פרסום תמונות עירום, אולם חזרה לאויר לאחר מספר ימים ובליל הבחירות עצמו מספרים חברי הקבוצה הם חגגו והצטלמו בעירום, ללא הפסקה בכדי למלא את הדרישה.

"עבדנו מסביב לשעון", אמר אחד המתנדבים. "ההיענות הייתה גדולה מאוד, ונשארנו עד הבוקר כדי לספק למצביעים את כל התמונות. למזלנו, נעזרנו בהמון אלכוהול שעזרו לנו לעמוד במשימה בהצלחה".

"ניצחון". חברות הקבוצה חוגגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully