וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו גוגל סטריט ויו - רק לדירות: הסטארט-אפ הישראלי שיחסוך לכם הרבה זמן

23.10.2015 / 6:57

כמה פעמים בדקתם דירה ברשת, עברתם על התמונות שפורסמו והתאכזבתם לחלוטין כשנכנסתם בדלת? שירות ישראלי חדש יאפשר לכם לערוך סיורים וירטואליים בדירות ולגשר על הפער בין המוכר לקונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לראות הכול בקצב שלכם מבלי לצאת מהבית./מערכת וואלה!, צילום מסך

דירה להשכיר, גרסת ההיי-טק: למרות יוקר המחיה והמצב הביטחוני המדרדר, תושבי ישראל ממשיכים לרכוש דירות. למרות אתרי האינטרנט הרבים והאפליקציות המציעים שיטות קלות יותר לחפש מקום, יש מרכיב אחד קבוע בחיפוש דירות, שקשה לוותר עליו, והוא סקירת הדירה.

כעת מגיעה טכנולוגיה חדשנית, שתעשה לדירות מה שעשתה Street View של גוגל לרחובות העולם. הסטארט-אפ Fisbo, שמחבר ישירות בין מוכרים וקונים פרטיים של בתים למגורים, אימץ לאחרונה טכנולוגיה חדשנית לצילום חללים בתלת-ממד, שמטרתה להקל כמה שיותר על תהליך חיפוש הדירה, ולחסוך זמן יקר שמתבזבז על נכסים שצולמו כדי להיראות אטרקטיביים - אך בפועל אינם עונים על הדרישות שלכם.

האתר החדש של Fisbo מבוסס על אותה הטכנולוגיה והוא כבר מציע חווית תלת-ממדית מקסימלית, ראשונה מסוגה בארץ לטענת הצוות שמאחורי המיזם, דרכה תוכלו לחוות את הדירה העתידית מבלי לזוז מהמחשב. המיפוי החדש בשלושה ממדים יאפשר לכם לערוך "סיור" (הקליקו כאן לדוגמה) בתוך כל החללים השונים בנכס המבוקש, ולהציץ במקום מכל זווית אפשרית, ממש כפי שבוחנים מודל של מבנה מיועד או תכנית הנדסית. בניגוד לביקור בדירה, שם הדיירים מעבירים את הסיור ויש לחץ של זמן, כך ניתן לקחת את הזמן ולהתמקד באזורים שאחר כך תרצו לשאול לגביהם.

עוד כולל שירות המיפוי נתונים סטטיסטיים על השכונה שבה ממוקם הנכס, רישום העסקאות ההיסטוריות באזור ופירוט של תחנות אוטובוס, מוסדות השכלה ויתר שירותים ונקודות עניין, הנמצאות בסביבת הנכס. במידה ותמצאו דירה או בית שתרצו לראות גם פיזית לאחר הסיור הווירטואלי, שירות נוסף שהאתר מציע הוא תיאום ביקור בדירה בעזרת הצ'ט באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully