וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחולל הגיפים הנוח ביותר יגרום לכם להתמכר להכנת גיפים

אילן גלר

25.10.2015 / 7:01

כמה פעמים ראיתם סרטון ורציתם להוציא ממנו קטע של כמה שניות? כמה פעמים רציתם לעשות גיף במהירות ולא ידעתם בדיוק איך? אתר גיפי הפופולרי פיתח מחולל גיפים שלא תוכלו להוריד ממנו את העכבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשו עבודה טובה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר האינטרנט Giphy.com, שנהנה מפופולריות עצומה כמאגר הגדול והמוצלח ביותר ברשת לגיפים מצחיקים (קבצי תמונה מונפשים), מציע החל מהשבוע כלי המאפשר לכם ליצור גיפים כאלו בעצמכם. זהו בוודאי לא האתר הראשון שמציג שירות שכזה, אך ב-Giphy השקיעו מאמץ מיוחד להפוך את הכלי שלהם למהיר, הנוח והמוצלח מכולם.

"אתם יכולים לתאר לעצמכם שניסינו כל תוכנה בשוק לפני שהתחלנו לעבוד על מחולל הגיפים שלנו", סיפר מנהל הטכנולוגיות של החברה בראיון למגזין Wired. "אתה יודע שמשהו עובד כשאתה משתמש בו כל הזמן. אתה לא ממש חושב על זה, ואז מגלה פתאום שכולם במשרד משתמשים בו. הכלי הזה הוא בהחלט שווה אם אנחנו אוהבים אותו".

רוצים ליצור אנימציית גיף קורעת באמצעות המחולל החדש? כנסו לאתר Giphy וחפשו את כפתור היצירה "Create" בצד ימין למעלה. הצעד הבא הוא העלאת קובץ וידאו שצילמתם בעצמכם לאתר, או שימוש בכתובת של סרטון יוטיוב. למחולל ידרשו כמה שניות בכדי לטעון את הווידאו ולאחר מכן תוכלו לבחור מתוכו את הקטע הרלוונטי שיהפוך לאנימציית גיף שתכבוש בתקווה בסערה את הרשת (או לפחות תצחיק את החברים שלכם במסנג'ר).

  • עוד באותו נושא:
  • גיפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully