וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי לירח: פרויקט קיקסטארטר מציע שירות ייחודי למי שיסייע לבנות חללית

25.10.2015 / 7:14

קבוצת מהנדסים, עם ניסיון בבניית חלליות, השיקה פרויקט מימון המון לבניית חללית שתהיה סוג של קפסולת זמן של כל מי שתרם. הם קוראים לזה חללית, אנחנו קוראים לזה מקל הסלפי המוגזם בהיסטוריה

מערכת וואלה!

למרות מה שהובטח לנו בבזוקה, רובנו כבר לא נגיע לירח עד גיל 20. אבל כנראה שבקרוב מאוד נוכל לשלוח לשם סלפי שלנו. פרויקט חדש ומרתק באתר גיוס הכספים קיקסטארטר, בשם מונספייק, מבטיח לעשות בדיוק את זה.

מונספייק הוא מיזם של קבוצת מהנדסים, עם ניסיון בבניית חלליות עבור נאס"א וגופים אחרים, אבל כעת הם ממוקדים בבניית חללית בעצמם, עבור עצמם. הם רק צריכים לגייס מיליון דולר בשביל זה והם ישמחו לקבל כל דולר שיתרמו להם.

מי שיתרום יזכה לקבל מעט ספייס בתא המטען של החללית, שם הוא יורשה לאחסן תמונות סלפי שלו, של המשפחה, סרטוני וידאו או כל מדיה אחרת. הרעיון הוא ליצור "קפסולת זמן" שתיפתח על ידי הדורות הבאים (או אולי חוצנים), בעתיד. מי יודע, תמורת סכום צנוע אולי אתם תהיו הפנים של האנושות כולה.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

מונספייק סיפור בדקה. מערכת וואלה!
אל הסלפי - ומעבר לו!/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully