וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך עושים לייק בלי עכבר? כל קיצורי המקלדת לפייסבוק

23.10.2015 / 7:31

הרשת החברתית מציעה לגולשים לא מעט קיצורים המאפשרים לגלוש בכיף בין הפוסטים, להגיב, לחלק לייקים, לשתף ועוד - מבלי לעזוב את המקלדת. יעיל במיוחד למי שמרבה לגלוש מלפטופ

לייק בפייסבוק. ShutterStock
בלי ידיים! כלומר, בלי עכבר./ShutterStock

רובנו רגילים לגלוש באינטרנט באמצעות העכבר אבל לפעמים השימוש בעכבר בלפטופ לא נוח כמו המקלדת, בעיקר כשהמחשב הנייד יושב עליכם. לא רבים משתמשים בהם אבל יש לא מעט קיצורי מקלדת ברשת החברתית, המאפשרים לגלוש בחופשיות ובהנאה מבלי להשתמש בעכבר.

ראשית, כדי לדפדף בפיד ניתן להשתמש במקשי החיצים ואף במקש הרווח כדי לדלג מטה. אבל כדי לגלוש בפיד באמת תצטרכו להשתמש במקשים J ו-K בשביל לנוע בין הפוסטים קדימה ואחורה. אם תעמדו על פוסט מסוים ותלחצו על מקש L תעניקו לו מיד לייק. תוכלו גם לכתוב פוסט חדש, לא משנה איפה אתם נמצאים בפיד, באמצעות לחיצה על מקש P, מה שיקפיץ אתכם ישירות לתיבת הסטטוס בראש העמוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקבלו אזהרה בשימוש הראשון בקיצורי המקלדת./מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שאתם קוראים סטטוס מסוים תוכלו לבחור בכמה קיצורים, כמו C לתגובה, S לשיתוף הפוסט, O לפתיחת קובץ מצורף (במידה וקיים), ולחיצה על מקש Enter תפתח את המשך הפוסט. לחיצה על מקש Q תעביר אתכם מיד לחיפוש בין אנשי הקשר בצ'ט.

כדי להגיע לאזורים שונים באתר השתמשו בשילוב המקשים Alt ואחת הספרות: 0 - עזרה, 1 - עמוד הבית, 2 - טיימליין, 3 - חברים, 4 - תיבת הודעות נכנסות, 5 - התראות, 6 - הגדרות, 7 - יומן פעילות, 8 - אודות, 9 - תנאי שימוש. בנוסף לספרות, לחיצה על Alt יחד עם עם מקש M תוביל אתכם ישירות למסך כתיבת הודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully