וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטריד: נשים התפשטו בבר כדי לקבל אייפון (ישן) בחינם

30.10.2015 / 7:14

מבלים שהגיעו לבר בעיר ברזניקי ברוסיה הופתעו כשנשים החלו לרקוד בעירום מלא. הרוחות סערו, סמארטפונים נשלפו ותיעוד של המאורע שוטף את הרשתות. אבל היי, אחת מהן קיבלה אייפון בחינם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

כל מי שנוהג לצאת לפאבים מכיר את הרגע הזה בו בלייניות עירומות עולות על הבר ומתחילות לרקוד בעירום. רגע, מה? סביר להניח שמי שלא נמנה על הקהל הקבוע של "אלנבי 40" לא מכיר את הסיטואציה, שהתרחשה בשבוע שעבר בבר בעיר ברזניקי ברוסיה.

מנחה הערב (מקצוע שקיים רק בברים ובערבי בינגו בבתי מלון באילת) הכריז כי מי שתרקוד על הבר בעירום מלא תזכה באייפון 5S. כן. אפילו לא השקיעו בהם באייפון 6. אישה אחת עלתה על הבר ונותרה בתחתונים, אז המנחה חשב שהדבר הנכון לעשות יהיה לקרוע אותם מגופה. האישה הנבוכה ניסתה להסתיר את מבושיה ולהסתובב עם גבה לקהל תוך ריקוד מביך, ובדיוק אז הצטרפה אליה אישה עירומה נוספת.

האירוע כולו תועד כמובן במאות סמארטפונים של אנשים שהיו במקום והפיצו את כל הטוב הזה ברשת. הגולשים לא חסכו בתגובות זועמות. "מנסות כל כך קשה רק בשביל אייפון. לנשים האלה ולמארגני האירוע אין שכל. איזו קהילה דוחה!", כתב גולש מזועזע. לנו לא נותר אלא להסכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully