וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדרוג האחרון בפייסבוק יגרום לכם לרצות למחוק את כל הפוסטים

אילן גלר

25.10.2015 / 8:23

גולשי הרשת החברתית הגדולה בעולם נהנו עד היום מהגנה מסוימת, מאחר ולא ניתן היה להגיע לכל פוסט ישן בחיפוש רגיל. כעת תאפשר פייסבוק חיפוש אפקטיבי הרבה יותר

פייסבוק. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

פייסבוק הכריזה על שינוי דרמטי באופן פעולת מנוע החיפוש המובנה שלה באתר ובאפליקציות הניידות. שורת החיפוש הזו סבלה בעבר משימושיות מוגבלת מאוד, ושימשה בעיקר לצורך איתור חברים, אך במהלך השבועות הקרובים החיפוש ישודרג ויהפוך למערכת המסוגלת לחפש כל מילה שנכתבה באחד באחד משני מיליארד הסטטוסים הפומביים שפורסמו עד כה.

זה נשמע כמו חידוש טכנולוגי מתבקש (וגם משהו שהיה קיים ברשת המתחרה טוויטר כמעט מיומה הראשון), שגם יסייע לנפץ את הבועה ולאפשר למשתמשים להיחשף לדיעות ודיונים מחוץ למעגל החברים המידי שלהם. אולם מצד שני, מנוע החיפוש החדש יהפוך את הפוסטים הפומביים שלכם לחשופים מתמיד. אם עד כה היה קשה למצוא אותם ללא קישור ישיר, מרגע עדכון המערכת תאפשר איתור קל ומהיר במיוחד שלהם.

אז מה אפשר לעשות, חוץ מלמחוק את כל הפוסטים הפומביים שהעלתם? תפריט הגדרות הפרטיות של פייסבוק מאפשר לכם לקבוע במהירות כי כל הפוסטים שאי-פעם פרסמתם יוגבלו לצפייה עבור חברים בלבד, כך שלא יופיעו במנוע החיפוש עבור כלל המשתמשים. פתרון נוסף הוא לכתוב רק בעברית: נכון לעכשיו, מנוע החיפוש המשוכלל של פייסבוק מתמקד בפוסטים הכתובים באנגלית בלבד, אבל ברור שזה ישתנה ברגע שהפיצ'ר יהפוך לסטנדרטי.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully