וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת פוטושופ: הגולשים ממש עפו על הגבות שלו

26.10.2015 / 7:42

הצעיר שבתמונה רק רצה לשתף עם הגולשים את הרגע בו עז הצטרפה לריצת הבוקר שלו, אבל הם העדיפו להתמקד דווקא בגבות העבות, שללא ספק גונבות את ההצגה בתמונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: גבות./מערכת וואלה!, צילום מסך

פצצות מקוונות לגבות: צעיר שיצא לריצה זכה לבת לוויה בלתי צפויה - עז שבחרה ללוות אותו לאורך המסלול. הוא בחר לשתף את החוויה המוזרה-אך-משעשעת באתר שיתוף התוכן Reddit , שם הוא פעיל תחת שם המשתמש chirv, בלי לחשוב לרגע כנראה על מבול עיבודי הפוטושופ הצפוי לו, לעז, ולצמד גבותיו.

הגולשים פחות התלהבו מהעז אבל התמקדו בגבות העבות של הצעיר, שכתב לצד התמונה: "בזמן שיצאתי לריצה, העז הזו התחילה לעקוב אחרי... והמשיכה לאורך שני מייל (לפני שנאספה על ידי הבעלים שלה)". במקרה זה, אפשר לומר שמעז יצא מתוק, כשהרשת הגיבה בשורה של עיבודים המוקדשים רובם ככולם לגבות הבולטות ומלאות ההבעה של הצעיר, שלפי אחד מהמגיבים "צריכות להיות בקומיקס יפני".

בין היתר, הועתק מיקומן של הגבות, שהפכו לשפם מטריד, הן הועלמו כליל ביותר מעיבוד אחד, ואחד הגולשים אף סיפק הופעת אורח של לאונרדו דיקפריו בתפקיד העז הנאמנה. התמונה שהועלתה לשירות Imgur זכתה עד כה למאות תגובות וליותר משלושה מיליון צפיות; והגבה עוד נטויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully