וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי העתיק ממי - HTC מאפל או להיפך? תחליטו לבד

אילן גלר

26.10.2015 / 6:19

יצרנית הסלולריים הטאיוונית משיבה אש וטוענת שהעיצוב של ה-A9 לא נגנב מאפל מפני שהוא שואב השראה מעיצוב שלהם משנת 2013. מי העתיק ממי? הראיות לפניכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HTC A9./מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר הציגה יצרנית הסמארטפונים הטאיוואנית HTC את מכשיר הדגל החדש שלה - ה-A9. רבים מהעיתונאים שצפו באירוע ההשקה, וזכו להתרשם מהמכשיר, מיהרו לקבוע כי הוא דומה מאוד לדגמי האייפון 6 של אפל, עד לרמה שבה ממש קשה לראות את ההבדל. אבל HTC לא נותרה אדישה והגיבה רשמית לטענות במתקפה חזיתית: "אפל העתיקו קודם!".

"אנחנו לא העתקנו כלום", טוען נשיא חטיבת מזרח אסיה של HTC ג'ק טונג. "אנחנו ייצרנו מכשיר עשוי מתכת כבר בשנת 2013. אפל היא דווקא זו שהעתיקה מאיתנו את עיצוב האנטנה בחלקו האחורי של המכשיר". גם בפרסומיה של החברה טוענת HTC כי מדובר בעיצוב חדשני ומקורי לחלוטין, תחת הסיסמה "מראה ששווה לחקות".

פרט לעיצוב החיצוני, עליו כנראה יוסיפו מעריצים משני הצדדים להתווכח עוד חודשים ארוכים, מציג ה-A9 מפרט טכני מרשים הכולל מסך בגודל 5 אינץ', את מערכת ההפעלה אנדרואיד 6 מרשמלו (הגרסה העדכנית ביותר), ומצלמה באיכות 13 מגה-פיקסל. היתרון הברור ביותר שלו על האייפון עשוי להיות אפשרויות ההרחבה: באמצעות חריץ כרטיסי מיקרו-SD, ניתן להרחיב את זיכרון המכשיר לעד 2 טרה-בייט, לעומת נפח מקסימלי של 128 ג'יגה-בייט במכשירי האייפון.

אייפון 6 - העיצוב הושק בחודש ספטמבר 2014

HTC One - הושק בחודש מרץ 2013

HTC One M8 - הושק בחודש מרץ 2014

HTC One M9 - הושק בחודש מרץ 2015

HTC One A9 - הושק בחודש נובמבר 2015

  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully