וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראה המבנה שבו צילמו את הסרטון הכי מטריד ברשת

אילן גלר

28.10.2015 / 6:31

אחרי שהצליח להטריד את מנוחתם של אנשים רבים, גולש פולני אחד זיהה את המבנה הרעוע בו צולם הסרטון המטריד, ולמרבה המזל צילם שם כמה תמונות באיכות גבוהה

אלפי גולשים עדיין עסוקים בניתוח כל פריים מסרטון הווידאו המטריד, שאיש עדיין אינו יודע בוודאות מי צילם אותו ומה מטרותיו. אבל לפחות על שאלה אחת נדמה שיש לאינטרנט תשובה: המיקום המדויק בו הסרטון צולם. גולש פולני שצפה בו הצליח לזהות את התפאורה, ומצא את המבנה הנטוש המופיע ברקע הסרטון המסתורי.

מתברר שמדובר בבניין נטוש, שאיכלס בעבר בית חולים לחולי נפש. בשנים שחלפו מאז שחדל לפעול במתכונת זו, הפך המבנה לאתר פופולרי בקרב חובבי ריגושים. יש להניח כי מרב כתובות הגרפיטי על הקירות צוירו בתקופה שבה כבר ננטש בית החולים, כמו גם על ידי יוצרי הסרטון עצמם. עושה רושם שאין במבנה רמזים נוספים, מעבר לאלו שכבר נחשפו בווידאו.

אם אתם רוצים לחפש בעצמכם רמזים חדשים בין קירות בית החולים הנטוש, אתם מוזמנים לעיין בגלריה של תמונות שצולמו במקום לאחרונה. החיפוש אחר פרשנויות לסרטון נמשך, ובינתיים כנראה שהוא גם מניב רווחים נאים ליוצריו, או למי שמפרסם אותו ביוטיוב, בזכות כשני מיליון צפיות בתוך כמה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully