וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הם אומרים? 10 אימוג'י חדשים ומבלבלים במיוחד

25.10.2015 / 14:02

גבר מרחף בחליפה, חור, כד אפר, פנים מאוויר נושפות אוויר ועוד כמה אייקונים שאת חלקם קשה לפענח גם אם יודעים איך קוראים להם. בחרנו 10 אימוג'י (ועוד אחד בונוס) מבלבלים במיוחד וניסינו לתת פרשנות שאולי תסייע לכם להשתמש בהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מבחר אימוג'י שכנראה לא תשתמשו בהם יותר מדי./מערכת וואלה, צילום מסך

ביום חמישי קיבלו בעלי אייפון עדכון למערכת ההפעלה שכלל 150 אימוג'י חדשים (רוב האימוג'י יגיעו בקרוב גם לאנדרואיד). רובם די ברורים ורק מרחיבים את כמות האפשרויות שמציעה כל קטגוריה כמו נופים, פעילויות ספורט, סוגי מזון ובעלי חיים.

אבל יש לא מעט אימוג'י חדשים שפשוט קשה מדי לפענח את משמעותם, גם אחרי שבודקים את שמם הרשמי, שניתן על ידי ארגון יוניקוד. אחרים קצת יותר ברורים אבל לא ברורה מטרתם ובאילו סיטואציות בדיוק אנחנו אמורים להשתמש בהם.

גבר מרחף בחליפת עסקים

לפי הדיווחים ברשת, זה היה אמור להיות סוג של סימן קריאה המורכב מדמות אנושית והצל שהיא מטילה, אבל בפועל מדובר באיש חנוט בחליפה, כשידיו צמודות לצדי גופו והוא מרחף כמה סנטימטרים באוויר. לשימוש, נגיד, לפעם הבאה שחוטפים אתכם חוצנים אחרי ראיון עבודה.

גלגלת עכבר (Trackball)

זו דוגמה קלאסית לאימוג'י שאף אחד לא מסוגל לנחש מה הוא אומר מבלי לדעת את שמו. הוא נראה כמו מתקן עתידני לביצים קשות כחולות, או לחצן מוזר, אבל בפועל מדובר באימוג'י שכנראה לא יהיה לו שימוש רב במיוחד. אולי כדי להגיד שחטפתם כאבי מפרקים מרוב שימוש בעכבר. אבל גם זה לא ממש מדויק כי רוב העכברים לא מגיעים עם גלגלת כזו לדגמים הנייחים.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

חור

במבט מהיר האימוג'י הזה יכול להיות גם עין שחורה עייפה, או פשוט אליפסה לא ברורה, אבל הוא אמור לסמל חור ברצפה. למקרים בהם תרצו להגיד למישהו להיזהר מבולענים או ממבנה תחת שיפוץ, אבל תהיו עצלנים מדי כדי לכתוב את זה.

בקרי שליטה מסתובבים (Control Knobs)

במבט מרחוק האימוג'י הזה יכול להיות באותה המידה גם כיריים של תנור במבט על, או סתם ארבעה עיגולים שחורים, אבל מדובר בלוח בקרה עם גלגלות שליטה.

כד אפר

אם אי פעם ישלחו לכם פרחים באימוג'י, שימו לב שאתם לא עונים עם האימוג'י הזה כדי להגיד שאתם שמים את הפרחים באגרטל. בסבב הזה של אימוג'ים, יצאו כמה מורבידיים במיוחד וזה אחד המבלבלים שבהם.

ערפל

האימוג'י הזה הופך לברור מאוד ברגע שיודעים את שמו, אבל ברצף האייקונים בגודל של מקלדת בנייד, הוא נראה כאילו מישהו הכין את הרקע ושכח לשים את הדמות. ואולי זו בדיוק הייתה הכוונה - לייצר את האימוג'י המעורפל ביותר.

הכעבה

בנוסף לאימוג'י מסגד, אימוג'י בית כנסת ואימוג'י מקדש שינטו יפני, הוסיפו בסבב הזה גם את הכעבה. למי שלא מכיר את המקום הקדוש ביותר למוסלמים, זה יכול להיראות סתם כמו קובייה שחורה מעוטרת (או חללית של הבורג מסדרת "מסע בין כוכבים"). רשמית מדובר במבנה הקדוש שנמצא במכה שבערב הסעודית. עכשיו מגיע לנו גם אימוג'י של הכותל המערבי, לא?

חבית דלק

זה אמנם נראה כמו פחית משקה מרחוק, אבל האימוג'י הזה אמור לסמל חבית דלק גדולה וכחולה. למקרים שתרצו לקשקש על השינוי במחירי הדלק בעולם ולא יתחשק לכם להשתמש במילים.

סרט מודעות

כמו שליוזמות מודעות לסרט השד יש לוגו של סרט ורוד, האימוג'י הזה אמור לסמל כל מני מאבקים כלליים שצריכים סרט הזדהות ומודעות. לפעם הבאה שתרצו להביע תמיכה ולא ממש תדעו במה אתם תומכים.

פנים נושפות אוויר

בניגוד לאימוג'י הסמיילים השונים, שמבצעים פעולות שונות, לנשיפת אוויר בחרו לתת פרצוף העשוי גם הוא מאוויר. מה שהופך את האייקון הזה להרבה יותר קסום, אבל הרבה פחות רלוונטי לשימושים רבים. וכן, הדבר הזה בצד שמאל זה פנים.

בונוס: לב סימן קריאה

במבט-על זה אולי נראה כמו לב מדמם, אבל הוא אמור לשמש את מי שרוצה להביע, ככל הנראה, אהבה עזה. או לדרוש שתעצרו - בשם האהבה!

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully