וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין פרצו לנייד של זחאלקה והחליפו את ההודעה ב-"שמע ישראל"

25.10.2015 / 16:05

אם תנסו לתפוס את ח"כ זחאלקה בטלפון הנייד, ותגיעו במקרה לתא הקולי, במקום לשמוע את קולו מבקש שתשאירו הודעה, תקבלו זעקת "שמע ישראל" עוצמתית. שמישהו רק יעדכן אותו שאף אחד לא משתמש כבר בתא הקולי

הנה מה שאנשי ימין עשו לתא הקולי של ח"כ ג'מאל זחאלקה. איכשהו הם הצליחו גם להחליף את הסיסמא כך שהוא תקוע עם זה עד להודעה חדשה.הסיפור המלא היום בידיעות אחרונות

Posted by ‎עמיחי אתאלי‎ on Saturday, October 24, 2015

לצד מאות האיומים על חייו, הקללות והודעות הנאצה פעילי ימין גם פרצו לתיבת המענה הקולי של חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) והחליפו את ההודעה לקריאת "שמע ישראל" - כך דיווח הבוקר כתב ידיעות אחרונות, עמיחי אתאלי.

אתאלי פרסם בעמוד הפייסבוק שלו תיעוד של שיחה שמגיעה למענה הקולי. לדבריו, ההאקרים החליפו את הסיסמה של חבר הכנסת והוא אינו יכול להחליף את ההודעה. עוד עולה מהדיווח כי זחאלקה פנה לקצין הכנסת והאבטחה סביבו תוגברה.

זו לא ההטרדה הראשונה שזחאלקה סובל ממנה ברשת. לפי הדיווח, הוא סופג קללות ואיומים גם בווטסאפ. אולי כדאי שמישהו יספר לו שהוא יכול להתקשר לספקית הסלולר שלו ולבקש לבטל את התא הקולי. ובאותה ההזדמנות אפשר גם לספר לו שאף אחד לא משאיר יותר הודעות בתא הקולי.

ח"כ ג'אמל זחאלקה אומר שלום. רחלי רוטנר
"שמע ישראל!"/רחלי רוטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully