וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פוט לובאטו, האחות התאומה הדמיונית של דמי לובאטו, כבר שמעתם?

26.10.2015 / 6:49

יצירת הרשת המשעשעת הזו הצליחה לסחוף גולשים רבים; אלו פתחו עבורה פרופיל טוויטר, כתבו לה ערך בוויקיפדיה ואף מנהלים בלוג המספר את קורות חייה במרתף של הזמרת הפופולרית. והכול בכלל תמונה ויראלית אחת

מערכת וואלה!

לזמרת, שופטת הריאליטי והשחקנית האמריקנית, דמי לובאטו, יש לא מעט מעריצים; פניה מוכרות כמעט בכל העולם אבל האם שמעתם פעם על ואת פוט לובאטו? אם לא יצא לכם להכיר אותה עדיין זה בסדר גמור, כי היא קיימת רק ברשת ורק לאחרונה היא נוצרה.

הסיפור המוזר הזה התחיל לפני כמעט שבועיים כשהגיעה לובאטו לאירוע כשהיא מתהדרת בתספורת חדשה, או יותר נכון - קרחת חדשה. מעריץ שנכח במקום צילם את הזמרת והעלה את התמונה המוזרה לרשת עם הכיתוב "זוהי אחותה התאומה של דמי לובאטו שהייתה נעולה במרתף כל חייה. קוראים לה פוט".

הטרולים זינקו על המציאה ותוך זמן קצר היא הפכה לתופעת רשת שלמה. אחרי יום אחד צץ כבר חשבון טוויטר "רשמי" לפוט, ערך ויקיפדיה שמגולל את ההיסטוריה המשפחתית של פוט ואחותה ובלוג בו פוט מספרת על תקופתה במרתף של דמי.

לא נראה שהסיפור הזה ייעלם בקרוב אז כנראה שעוד נשמע עליה פרטים ביוגרפיים מומצאים מרתקים ואולי אפילו יצוצו עוד כמה תמונות "נדירות".

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבלוג הפיקטיבי של פוט לובאטו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully