וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת השלוש הזו כבשה את הרשת - רק כי היא חמודה

אילן גלר

1.11.2015 / 6:58

אם תשאלו את מאות אלפי עוקביה של יא-און הצעירה, היא הדבר הכי חמוד שהם אי-פעם ראו. כל תמונה שלה זוכה מיד לעשרות, ואף מאות, לייקים והפופולריות שלה הפכה אותה לכוכבת רשת אפילו מחוץ לגבולות אסיה

בת שלוש כובשת את הרשת. אינסטגרם, צילום מסך
אוווווו. יא-און./צילום מסך, אינסטגרם

קבלו את יא-און, שתחגוג בחודש הבא את יום הולדתה הרביעי. הפעוטה החייכנית הזו הפכה בתוך זמן קצר לאחת הפנים המוכרות במזרח אסיה, עם יותר מ-200,000 עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם. כל תמונה חייכנית של און זוכה כמעט מיד לעשרות אלפי לייקים, והיא שמחה לשתף פעולה ומשתפת את הגולשים במגוון משחקים ופרצופים מצחיקים.

המגיבים הרבים משוכנעים כי מדובר בילדה מקסימה ואפילו "מלאכית", וקובעים נחרצות כי הסיבה לכך היא כנראה השילוב בין אבא קוריאני ואימא בעלת שורשים יפניים. למעשה חשבון האינסטגרם הפופולרי רשום על שמה (Jaen_Mom), והיא שמחה לככב בתמונות לצד הפעוטה.

כרגיל במקרים כאלו, לא נדרש זמן רב על מנת להפוך את ההצלחה הוויראלית להצלחה מסחרית. קצת יותר משנה, לאחר שהופיעה לראשונה בפייסבוק, יא-און נהנית היום מהפופולריות שלה עם בגדים ומוצרי מזון הנשלחים אליה, והופעות מתוקשרות כמו של כל סלב מן המניין. האם ההצלחה הזו תוכל להימשך עוד זמן רב? בינתיים אומת הרשת לא ממהרת לנטוש את הפעוטה החמודה, והצלחתה כבר חוצה את גבולות אסיה לאירופה וארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully