וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה החדשה של אינסטגרם תקים את התמונות שלכם לתחייה

אילן גלר

27.10.2015 / 5:03

הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות השיקה את אפליקציית "בומרנג", שמצלמת סדרה של תמונות באיכות גבוהה ויוצרת סרטון קצרצר באורך שנייה וחצי לכל היותר

וימאו

אם אתם מוצאים את עצמכם לעתים קרובות מתלבטים האם לצלם תמונה בודדת או סרטון וידאו, האפליקציה החדשה של אינסטגרם אמורה לעזור לכם עם פתרון פשוט - פורמט ייחודי המשלב את שניהם. בומרנג, הזמינה להורדה בחינם עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד, מצלמת סדרה של תמונות היוצרות סרטון קצרצר באורך שנייה וחצי לכל היותר.

התוצאה המתקבלת מזכירה יותר אנימציית גיף, שכן קצב התמונות איטי יותר מהמקובל. מצד שני, כל אחת מהתמונות הללו מפורטת למדי, ואם תחליטו להתחרט על צילום הסרטון ולהשתמש רק בתמונה אחת - זו תישמר באיכות מעולה. לאחר הצילום, ניתן להעלות את היצירה ישירות לאינסטגרם ולפייסבוק, או לשמור אותה באלבום התמונות של המכשיר.

זו לא הפעם הראשונה בה בוחרת אינסטגרם להציג תכונה חדשה באפליקציה נפרדת, במקום לשלב אותה באפליקציה המרכזית של הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות. קדמה לה Hyperlapse, המשמשת ליצירת סרטונים בהילוך איטי, ועדיין זוכה לעדכונים בקצב סדיר למרות שלא הפכה ללהיט.

נציין גם כי מכשיר האייפון 6S החדש של אפל מסוגל לצלם סרטונים קצרים בטכניקה דומה מאוד לזו של בומרנג, ואילו אפליקציית התמונות של גוגל יכולה ליצור סרטונים כאלו בדיעבד מאוסף של צילומים הדומים זה לזה.

אפליקציית בומרנג. צילום מסך
תמונות זה פאסה?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully