וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד פישינג: כרום יראה כמה בטוח האתר שאתם גולשים בו

27.10.2015 / 7:09

דפדפן כרום Canary לא מיועד לכולם אבל מי שיבחר להשתמש בו יזכה, תודות לגרסה המעודכנת ביותר שלו, לשכבת אבטחה נוספת וחיווי האם האתר שגולשים בו, והאתרים המקושרים אליו, מאובטחים כראוי

סייבר. ShutterStock
אתם יודעים איפה אתם באמת גולשים?/ShutterStock

תופעת הפישינג מוכרת מאוד אבל עדיין מוצלחת מאוד עבור מי שרוצה לגנוב פרטים אישיים של גולשים. לרוב מדובר באתרי אינטרנט, שנראים בדיוק כמו האתרים האמיתיים, רק שמילוי הטפסים שם לא יוביל אתכם לידעתכם אלא ישלח את המידע שהזנתם למפעיליו.

יש לא מעט אתרי קניות ואתרי שירותים שסובלים משכפולים זדוניים כאלה, שהוקמו על ידי האקרים ועברייני רשת, ואם לא מקפידים לוודא שהאתר מאובטח לפי מיטב הפרוטוקולים לעתים אי-אפשר להבחין שמדובר באתר פישינג.

גוגל שחררה גרסה מעודכנת של כרום Canary, הדפדפן למפתחים ו-"מאמצים מוקדמים", הכולל כחלק מהאפשרויות השימושיות פאנל בטיחות, שיוכל לספק למשתמשים איתות על מידת אמינות ובטיחות האתר בו הם גולשים.

באמצעות כרום Canary תוכלו לאמת את מידת האבטחה של האתר בו אתם גולשים, וכן של האתרים המקושרים אליו, במטרה לאפשר למפתחי רשת להגן על האתר שלהם ועל גולשיהם.

ניתן להתקין את מהדורת Canary במקביל לדפדפן הרגיל, ולהיעזר בו רק במקרים של אתרים מפוקפקים. הפיצ'ר נועד למטרות גלישה בטוחה אבל צפוי לשמש גם מפתחי רשת שיוכלו לנצלו כדי ליירט פרצות אפשריות בעת בניית מערכת שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully