וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלום שלי הוא להשתין על הגופה של תמר זנדברג"

26.10.2015 / 15:35

הרשתות החברתיות הפכו לכר פורה להסתה והפצת שנאה וחברי הכנסת ממש לא חסינים למילים הקשות שמוטחות בהם. כדי לנסות להגביר מודעות לנזק שפוסט יכול לעשות הם התגייסו לסרטון פרובוקטיבי

צילום מסך

חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית התגייסו למאבק נגד ההסתה ברשת באמצעות סרטון חושפני בו הם עומדים עירומים ועליהם מוקרנים פוסטים מלאי שנאה שנכתבו נגדם.

את הסרטון יזמה ח"כ מירב בן ארי (כולנו). "ההסתה מביאה לאלימות מילולית ופיזית שמכרסמת ביסודות הדמוקרטיה הישראלית", היא אמרה. "לפני 20 שנה ההסתה הייתה ברחובות, היום היא בעיקר ברחבי הרשת. אני מקווה שהסרטון יזעזע את הצופים ויצליח לעזור למגר את התופעה המכוערת הזו. שהאצבע הקלה על המקלדת לא תהפוך לאצבע קלה על ההדק".

בסרטון, שהוכן בשיתוף עם איגוד האינטרנט הישראלי וחברת ההפקה טינק, משתתפים חברי הכנסת ינון מגל, תמר זנברג, יעקב מרג'י, נאווה בוקר, יואל חסון, יוסי יונה, רחל עזריה וזוהיר בהלול.

סרטון השיימינג של איגוד האינטרנט. יוטיוב, צילום מסך
מילים פוגעות./צילום מסך, יוטיוב

מטרת הסרטון היא לחשוף חלק מהמתרחש כיום ברשתות החברתיות ולהעמיד מראה בפני כל הגולשים המתבטאים באלימות, פוגעים ומסיתים מאחורי המסך מבלי להבין את הנזק שהם גורמים על ידי כתיבת פוסט או שיתוף של פוסט.

"איגוד האינטרנט מקבל עשרות פניות ביום על תכנים פוגעניים שעלולים להיות הרסניים לאדם כלפיו הוא מופנה", אמרה אורנה היילינגר, מנהלת המרכז לאינטרנט בטוח באיגוד האינטרנט הישראלי. "חשוב שהציבור יידע שבכל פעם שהוא משתף או משתתף בפעילות אלימה ברשת יש מחיר כואב ומישהו משלם אותו".

לפניות למרכז לאינטרנט בטוח של איגוד האינטרנט הישראלי:
03-9700911 safe.org.il או בווטסאפ: 054-8858911.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully