וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בישראל: פייסבוק קיבלה דיווח על קליפ פורנו - ואישרה אותו

אילן גלר

27.10.2015 / 11:12

קליפ בוטה ואלים של להקת הרוק הכבד רמשטיין הצליח לעבור דרך המסננות של פייסבוק למרות דיווחי הגולשים, ועורר סערה בבריטניה. רק אחרי שהסיפור הגיע לכלי התקשורת פייסבוק חזרה בה והתנצלה על הטעות

יוטיוב

מדיניות אישור הפוסטים שמועלים בפייסבוק זכתה לאחרונה לתשומת לב רבה בישראל, כשהרשת החברתית בחרה לאשר תכנים שלדעת רוב הציבור התאפיינו בהסתה ואנטישמיות. כעת מתעוררת סערה דומה באנגליה, שם החליטה פייסבוק כי סרטון וידאו ובו אקט מיני בוטה ואלים המוצג במלואו אינו מפר את תנאי השימוש באתר, ואין כל צורך לחסום אותו.

הסרטון האמור הוא למעשה קליפ של להקת הרוק הכבד הגרמנית רמשטיין, וצפייה בו לא מותירה כל מקום לספק כי מדובר לפחות בחלקו ביצירה פורנוגרפית לחלוטין. אולם גולש שדיווח עליו זכה לתשובה כי הסרטון לא יוסר, מאחר ובפייסבוק לא רואים בו הפרה של תנאי השימוש באתר. לאחר שהתקשורת נכנסה לתמונה, מיהרה הרשת החברתית לחזור בא וחסמה את הסרטון לצמיתות.

תגובתה הרשמית של החברה, שנמסרה לכלי התקשורת, עשויה להיראות לכם מוכרת מאוד. "הצוות שלנו בודק אלפי דיווחים מידי יום ולעתים טועה בהחלטותיו", הסבירו דוברי החברה. "כשזה קורה אנחנו מבצעים פעולות מידיות על מנת לתקן את הטעות. אנו רוצים להתנצל על אי-הנוחות שנגרמה, ומבקשים מהגולשים לדווח לנו על כל תוכן שלדעתם מפר את הכללים".

קליפ פורנוגרפי של רמשטיין. צילום מסך
יש אישור מפייסבוק./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully