וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולא להאמין: צפו במסך האייפון שמתקן את עצמו

אילן גלר

28.10.2015 / 6:33

טוב, זה לא בדיוק המסך אלא מדבקת מסך דקיקה אבל מה שהיא עושה עדיין נראה לנו כמו קסם. בזכות תכונות החומר, העשוי מקפסולות נוזל זעירות, המדבקה מסוגלת לתקן כל שריטה ברגע

יוטיוב

מדבקות הגנה למסכי סמארטפונים הן לא עניין חדש, אך מה דעתכם על מדבקה שמסוגלת לתקן כל נזק הנגרם לה כמעט לחלוטין באופן אוטומטי ומידי? זו ההבטחה של חברה בשם Innerexile, המציעה מדבקת הגנה למכשירי אייפון 6 ו-6S המסוגלת לתקן את עצמה בתוך פחות משנייה. לא מאמינים? סרטון של המדבקה בפעולה ייראה לכם כמו תעלול מצלמה אבל השריטות פשוט נעלמות ברגע.

ההסבר לקסם המרשים הזה הוא חומר העשוי קפסולות נוזל זעירות המזכירות בהתנהגותן דבק. כשנוצר בהן קרע, הן ממהרות להתאחד מחדש וכך לאחות את החריצים שנוצרו. עובי המדבקה כ-0.2 מילימטרים, אך לטענת היצרן היא מסוגלת להתמודד עם משקל של עד 2 קילוגרמים המופעל עליה. גרסה נוספת שתשווק בקרוב מסוגלת להתמודד עם עומס רב אף יותר, ובהמשך הדרך מתוכנן גם מארז (קייס) בעל תכונות תיקון עצמי.

אם במקרה התחדשתם באייפון חדש, תשמחו לשמוע שהמדבקה אינה פוגעת בתכונת ה-3D Touch של האייפון 6S. מחיר המדבקה, אגב, הוא כ-24 דולרים בארה"ב - הרבה יותר ממדבקת מגן פשוטה, אך כנראה לא יותר מדי עבור המצאה מרשימה כל כך.

מסך אייפון שמתקן את עצמו. צילום מסך
מעלים שריטות ברגע./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully