וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שרציתם לדעת על כל ציור: האפליקציה המושלמת לחובבי אמנות

30.10.2015 / 5:18

אפליקציה ישראלית חדשה תהפוך כל אחד למומחה אמנות; כל מה שצריך לעשות הוא לסרוק את הציור (או אפילו צילום שלו) ותוך רגע תקבלו מידע רב על היצירה ועל האמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליק וגמרנו./מערכת וואלה!, צילום מסך

Artbit - אפליקציית האמנות המתקדמת בעולם מושקת בימים אלו בישראל. מדובר באפליקציה חכמה ומתקדמת לשוחרי אמנות, המזהה את יצירת האמנות עם סריקתה ומספקת מידע רב למשתמש עליה ועל האמן.

במסגרת שבוע החדשנות זכתה Artbit בתחרות 'Pitch a Start-up' במקום הראשון ונבחרה לסטארט אפ המבטיח והחדשני ביותר. בנוסף לזיהוי היצירות, האפליקציה מציעה מפה אינטראקטיבית המציינת את כל אתרי האמנות ביעד מסוים ורשת חברתית המאפשרת שיתוף ודיון.

מפתחי Artbit מבקשים להעניק חוויה חדשנית ואישית בכל הנוגע לאמנות על גווניה ולהפוך את עולם האמנות לנגיש הרבה יותר לכל אדם המבקש להעשיר את עולמו התרבותי. ניתן להתעדכן בזמן אמת בתערוכות המוצגות כרגע בעולם, להכיר אמנים חדשים, ללמוד על אמנים מוכרים, להגיע בקלות ובנוחות לכל אתר המציג אמנות ולשתף חברים בממצאים.

האפליקציה מאפשרת לזהות, בשלב זה, יותר ממיליון יצירות אמנות ובכל יום נוספים אוספים, תערוכות, מוזיאונים, גלריות ואמנים חדשים. העבודה מאחורי הקלעים מתאפשרת בזכות שיתופי פעולה עם מרכזי אמנות מרחבי העולם ומישראל שהביעו התלהבות רבה מהאפשרויות הרבות שמציעה .Artbit

האפליקציה זמינה להורדה בחינם לאנדרואיד ולאייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully