וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי אלף יותר טינדר: אפליקציית הסטוצים לשלישיות צוברת תאוצה

אילן גלר, גיא גורן

29.10.2015 / 6:08

אם גם האופציות שמציעה טינדר לא מספיקות לכם, אפליקציית 3nder מציעה שירות להרחבת כמות המשתתפים בסטוץ. יש לה כבר מיליון משתמשים ברחבי העולם ונראה שהיא עומדת להפוך לעוד יותר פופולרית

מערכת וואלה!

מתברר שאפליקציית הדייטינג הפופולרית "טינדר" לא מתאימה לכולם: יש זוגות שלהם טעם מעט יותר אקזוטי, ועבורם נועדה האפליקציה המתחרה 3nder, המיועדת לשלישיות. זוגות ויחידים המחפשים אחר חוויות מין ייחודיות, מכל סוג ושילוב אפשרי, מוזמנים להירשם ולהתחיל לחפש אחר פרטנרים מעניינים המתגוררים באזורם.

כמה אנשים מעוניינים בשירות שכזה? לא מעט כך נראה. האפליקציה הושקה באמצע שנת 2014, ומאז צברה כמיליון משתמשים ברחבי העולם. אחוז גבוה מאוד מהמשתמשים הללו מוכן לשלם את דמי המנוי החודשיים, העומדים על 13 דולרים. החברה הציגה צמיחה של יותר מ-500 אחוזים בהכנסותיה, למרות שכמות המשתמשים בה עדיין קטנה מאוד לעומת האחות הגדולה טינדר ואפליקציות דייטינג אחרות.

המשקיעים, לכל הפחות, רואים הרבה פוטנציאל בקונספט, וכבר השקיעו בחברה יותר מחצי מיליון דולרים. מייסד העסק, דימו טריפונוב, מעיד על עצמו כי הוא דווקא לא חובב שלישיות. הרעיון לאפליקציה הגיע אליו מחברה שלו, שהביע עניין אחר זוגיות ארוכה איתו במין מזדמן עם נשים. דימו, חבר תומך ואוהב, שמח כמובן לפתח שירות שיענה על צרכי זוגתו - כך לפחות לפי הסיפור שהוא שמח לחלוק עם עיתונאי הטכנולוגיה.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טינדר לשלישיות. מערכת וואלה!
יש עניין./מערכת וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully