וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעיר את הרשת: תחפושת חייל צה"ל לילדים בארה"ב

27.10.2015 / 17:16

ענקית הקמעונאות האמריקנית, וולמארט, מציעה ללקוחותיה באתר לרכוש תחפושת לילדים של צנחן ישראלי, כולל מדים עם כיתוב "צה"ל" בעברית, כומתה אדומה ועוזי. התגובות, כצפוי, לא היו הכי חיוביות

מערכת וואלה!

אנחנו נצטרך לחכות עוד כמה חודשים עד שיגיע פורים אבל בארה"ב חוגגים ממש עכשיו את ליל כל הקדושים, בו נהוג להתחפש. ואם אצלנו ילדים שמתחפשים לחיילים זה משהו שבשגרה, אז בארה"ב זה לא ממש עובר בשקט.

ענקית הקמעונאות וולמארט העמידה למכירה בימים האחרונים תחפושת לילדים של חייל ישראלי. התחפושת כוללת מכנס וחולצת מדים עם הכיתוב "צה"ל", חגורה וכומתה אדומה.
היא עולה כ-28 דולרים ובתמונה המצורפת למוצר נראה ילד אוחז ברובה עוזי.

התגובות באתר נעו בין תלונות על חוסר רגישות ועד גינויים חריפים נגד ישראל. משתמש אחד אפילו כתב, "איך הייתם מרגישים אם היו מוכרים תחפושת של היטלר"? ואם זה לא סיבך את וולמארט מספיק, אז ניתן למצוא באתר גם "אף של שייח" - אביזר סטריאוטיפי במיוחד - ואפילו תחפושת של "ערבי" המגיעה עם המלצות לקניית רובי צעצוע. רק אל תגידו שהמופתי המליץ לכם למכור את זה.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

תחפושת חייל בוולמארט. מערכת וואלה!
דייקו עם הירכית./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully