וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף להודעות שנעלמו: פייסבוק מבטלת את תיקיית ה-Other

28.10.2015 / 8:40

סמנכ"ל פייסבוק, דיויד מרקוס, הודיע רשמית בפוסט על שינוי שרבים חיכו לו במשך שנים; ואם אין לכם מושג על מה אנחנו מדברים, כנראה שיש לכם לא מעט הודעות שמחכות לכם שם ובכלל לא ידעתם

פייסבוק. ShutterStock
כל הודעה תקבל התראה./ShutterStock

אחרי שנים של חוסר יעילות, פייסבוק הודיעה שהיא סוף סוף נפטרת מתיקיית ה-Other במסנג'ר שלה. אותה תיקייה ידועה לשמצה, שם נערמות כל ההודעות שקיבלתם מאנשים זרים ומעולם לא קראתם כי לא ידעתם על קיומם.

השדרוג החדש יאפשר למשתמשים לחפש גולשים אחרים לפי שמם ולשלוח להם הודעות. הצד המקבל יבחר האם הוא רוצה לקבל הודעות חדשות כאלה או להתעלם לחלוטין מאנשים זרים (שבמקרים לא מעטים רק מטרידים עם הצעות לעשות כסף מהבית או סתם עושים טרולינג מהסוג הישן והרע).

בכל מקרה, שולח ההודעה לא יקבל חיווי האם ההודעה נקראה או לא. "אנחנו באמת רוצים שהמסנג'ר יהיה מקום בו אפשר למצוא להתחבר למישהו שבאמת צריך להגיע אליו, אבל מבלי לערב אנשים שאתם לא רוצים לתקשר איתם", כתב סמנכ"ל פייסבוק, דיוויד מרקוס בפוסט, שזכה ללייק רשמי ממארק צוקרברג. "עכשיו, כל מה שצריך כדי להגיע לכל אחד בעולם זה לדעת את שמם".

לדבריו, הודעות ממשתמשים מוכרים, או כאלה שמופיעים ברשימת אנשי הקשר בטלפון הנייד, יגיעו לאינבוקס וכל השאר פשוט יופיעו כבקשות ולא ייזרקו לתיקייה לעולמי עד. השנוי המשמעותי פה הוא שכל ההודעות יזכו להתראה כלשהי אצל המקבל, למעט דואר זבל, שפייסבוק תמשיך לנסות לסנן אוטומטית.

אם אתם לא יודעים איך בכלל להגיע לתיקייה הזו, בתפריט הצד בעמוד הפיד הראשי הקליקו על "הודעות" (Messages) ושם, בראש עמודת המשתמשים איתם ניהלתם שיחה, יש אפשרות ללחוץ על Other ליד התיקייה Inbox. מצפה לכם הפתעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התיקייה הידועה לשמצה./מערכת וואלה!, צילום מסך

Forget phone numbers! Today, we're excited to start rolling out Message Requests for Messenger. We truly want to make...

Posted by David Marcus on Tuesday, October 27, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully