וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריפי: מערכת המציאות המדומה שתאפשר לכם להפוך לדובי צעצוע אמיתי

אילן גלר

30.10.2015 / 6:48

לאן שאתם תסתכלו, הוא יסתכל; מה שהוא יראה, אתם תראו; מה שתגידו, יבקע לו מהפה ועוד - המערכת הזו תהפוך אתכם לדוב צעצוע ותספק לכם את החוויה הכי אותנטית אם תהיתם איך זה מרגיש להיות טד

נמאס לכם מאפליקציות מסנג'ר רגילות? אם יש לכם משקפת מציאות מדומה ואין לכם מושג מה לעשות איתה, לסטארטאפ היפני Adawarp יש הצעה עבורכם - דוב צעצוע רובוטי המסוגל לתקשר עם אנשים בקולכם, להניע את ראשו בהתאם לתנועותיכם ואפילו להזיז את ידיו. נקודת המבט שתקבלו בעת השימוש בקסדת המציאות המדומה תהיה ממש מתוך עיני הדובי, כאילו השתלטתם על גופו.

לנו זה נראה קריפי לחלוטין, אבל משום מה המפתחים סבורים דווקא שהדובי הזה הוא המצאה חמודה ופרוותית שאנשים ישמחו להשתמש בה. אחד מהם, טטסוקי אדאניה, מספר כי חשב על הרעיון כדרך בה יוכל לשמור על קשר עם זוגתו גם כשהם מרוחקים זה מזו. התיאוריה, לפיה פיתח את המוצר, היא לנסות וליצור בן-שיח ידידותי ונעים, חסר כל חזות מכאנית או רובוטית.

לכל הפחות, מדובר בניסוי מסקרן בקשרי אדם-מכונה. אחד העיתונאים שהתנסה בהמצאה דיווח על מעין חוויה חוץ-גופית: "הגוף החדש שלי שימש אותי כמעין צופה פאסיבי בנעשה בחדר. יכולתי לסובב את ראש הרובוט, ולהסתכל בעיניהם של בני שיחי. זה כמעט כמו להשתמש ברובוט כמעין כלי רכב, גוף חלופי בעל מידת מורכבות גבוהה בהרבה מזו של אפליקציית מסנג'ר סטנדרטית". אם אתה ממש סקרנים, תוכלו להזמין את הדובי בעוד כמה חודשים תמורת קצת פחות מ-200 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully