וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפייסבוק: עדכוני מזג אוויר והמלצות אישיות על סרטים ומסעדות

אילן גלר

28.10.2015 / 8:56

הרשת החברתית עושה צעד נוסף לקראת השתלטות על האינטרנט; מסך ההתראות באפליקציה יציע לכם בקרוב מאוד לאן כדאי לכם לצאת, מה כדאי לכם לעשות ובעיקר איפה לקנות

וימאו

האפליקציה הרשמית של פייסבוק למכשירי אייפון ואנדרואיד עומדת לזכות השבוע באחד העדכונים המשמעותיים ביותר בתולדותיה. אחרי שהרשת החברתית הודיעה על הרחבת אפשרויות החיפוש, והפיכת כל הפוסטים לזמינים לאיתור, עדכון חדש ינסה לנגוס עוד קצת בעוגה של גוגל.

העדכון מתמקד במסך ההתראות (נוטיפיקציות) של האפליקציה, ששימש עד כה לעדכונים על המתרחש בתוך הרשת החברתית: תגובות לפוסטים שהעלתם, לייקים וימי הולדת של חברים. לאחר העדכון, יהפוך המסך הזה למשוכלל הרבה יותר, ויכלול התראות הנוגעות לחייכם בכלל ולא רק לפרופיל הווירטואלי.

לדוגמה, תוכל האפליקציה של פייסבוק להמליץ לכם לפי תחומי העניין שלכם ומיקומכם הנוכחי על סרטים חדשים שעשויים לעניין אתכם בקולנוע. במסך ההתראות תופענה גם המלצות על מסעדות חדשות באזורכם, ואפילו עדכוני מזג אוויר. הרעיון הוא שבמקום פיד החדשות הרגיל של פייסבוק, שהופך לעתים קרובות מדי לכאוטי ומבלבל, כאן תוכלו להתעדכן בחדשות ובאירועים באופן מסודר ועקבי יותר.

השירות החדש של פייסבוק מזכיר מעט את Google Now בניסיונו לספק מידע רלוונטי עבורכם באופן אוטומטי, אך בחברה מקווים כי הטכנולוגיה שלהם תוכל לספק המלצות מוצלחות יותר בזכות ההיכרות האישית שלה עם המשתמשים, והמידע הרב שהגולשים בפייסבוק מוכנים לחשוף. אם מסך ההתראות החדש עדיין לא מופיע אצלכם, המתינו מעט - העדכון אמור "להתגלגל" לכל המשתמשים במהלך השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully