וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהי זכרו ברוך??? ימח שמו וזכרו!!!": פעילי ימין בפייסבוק משמיצים את ההרוג בפיגוע

28.10.2015 / 10:27

אתמול הלך לעולמו ריצ'ארד לייקין, שנפצע אנושות בפיגוע בשכונת ארמון הנציב בירושלים לפני כשבועיים. אחרי שהגולשים גילו שהוא היה פעיל שמאל, רבים החלו להשמיץ אותו וחלק אף הביעו שמחה על מותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברגע שגילו את פעילותו הפוליטית השתנתה הגישה. לייקין ז"ל./מערכת וואלה!, צילום מסך

ריצ'ארד לייקין, בן 76 שנפצע לפני שבועיים בפיגוע האוטובוס בשכונת ארמון הנציב בירושלים, מת אתמול מפצעיו בבית החולים. לייקין נורה בראשו ונדקר בחזהו ונפצע אנושות. אבל בניגוד לקורבנות אחרים של גל הטרור האחרון, גולשים רבים בפייסבוק בחרו להשמיץ אותו בשל פעילותו בארגון השמאל "תג מאיר".

המתקפה על זכרו של לייקין החלה בעקבות פוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק הפופולרי של "הצל". "ריצ'ארד היה מורה לאנגלית ופעיל שמאל קיצוני בארגון תג מאיר, (ארגון נגד 'הטרור היהודי') מה שמראה לכם שלא משנה כמה אתם בשמאל, תפעלו למען הערבים ותמכרו ותבגדו בעם שלכם בשם הנאורות, שיגיע המחבל לא יזיז לו כלום מהפעילות שלכם, והדבר היחיד שהוא יראה, זה יהודי ובשבילו הדם שלכם הוא בדיוק כמו של הדתי או המתנחל שישב לידכם", נכתב בפוסט ובמהרה החלו להיערם מאות תגובות של גולשים ימניים.

"יימח שמו וזכרו!!!", כתב אחד; "בשבילי עוד מחבל מת", כתב אחר. התגובות למותו, אחרי היוודע דעותיו הפוליטיות, זכו ללייקים רבים אך גם לתגובות זועמות ממגיבים אחרים שמיהרו לציין שאין להפלות בין יהודים.

היום מת מפצעיו הפצוע השלישי מהפיגוע ירי / דקירה באוטובוס בארמון הנציב . השם שלו היה ריצ'ארד לאקין, ריצ'ארד היה מורה לאנ...

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Tuesday, October 27, 2015
ימנים חוגגים את מותו של ריצ'רד לייקין. פייסבוק, צילום מסך
"מבחר" תגובות./צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully