וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי הכי משמעותי בעיצוב: האם ככה ייראה האייפון הבא?

29.10.2015 / 5:57

לפי השמועות ברשת הדגם הבא יהיה נטול כפתור הבית המיתולוגי, יצויד בסוללה חזקה יותר ואולי אף יהפוך לדקיק מאי-פעם. המעצב מאר?ק ווידליך יצר הדמיה של המכשיר, שעשויה לחזות את מה שאפל תחשוף בספטמבר 2016

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לפי השמועות, כפתור הבית ייעלם./מערכת וואלה, צילום מסך

עוד לא נרגעה ההתרגשות מההשקה של אייפון 6S ו-6S פלוס הטריים, ואומת הרשת כבר נערכת הלאה, לדגם הבא בשושלת לבית אפל - האייפון 7 המיוחל. לפי השמועות ברשת, בדגם הבא מתכננת אפל לשנות משמעותית את העיצוב, ובראש הרשימה יש לא מעט לחשושים על הסרת כפתור הבית המיתולוגי לטובת מסך מגע מלא שייפרש על כל חלקו הקדמי של האייפון.

המעצב מאר?ק ווידליך לקח את השמועות הללו ויצר הדמיה הממחישה חזון אפשרי למכשיר. את מקש הבית המפורסם יחליף, לפי העיצוב של ווידליך, מסך מגע מלא בטכנולוגיית 3D Touch, שיאפשר - כפי שקורה כיום - שליטה בהתאם לעוצמת הלחיצה שתפעילו. "התמקדתי בשפת עיצוב פשוטה שחשובה מאוד לאפל", סיפר המעצב לאתר הדיילי מייל הבריטי, "הגב המעוגל מעוצב מאלומיניום מחוזק ברצועת פלסטיק לאחיזה טובה יותר".

גם לפי האנליסט ג'ין מנסטר, החוזה עונת מכירות מוצלחת בחגים הקרובים לאפל, צפוי האייפון לעבור שינוי חיצוני רדיקלי בשלב הבא באבולוציה שלו. "ההוספה של 3D Touch עשויה לספק לאפל את הדרך לחסל את מקש הבית בטלפון ולהשתמש בשטח הנוסף כדי להגדיל את המסך או להקטין את המכשיר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המסך יהיה גדול יותר אך האייפון יקטן./מערכת וואלה, צילום מסך

מנסטר מאמין כי אפל צפויה גם להגדיל מהותית את נפח הסוללה באייפון הבא, כפי שהכפילה את נפחי הסוללה של מחשבי המק שלה לאורך השנים האחרונים. "אנחנו מאמינים שחיי סוללה היא אחת הסוגיות המשמעותיות ביותר לשדרוגים אפשריים, ושדרוג שגם יתקבל בברכה על ידי כל המשתמשים".

שמועות אחרות גורסות שאנחנו צפויים לראות אייפון חדש, שיהיה דק יותר מאי פעם, ייתכן ובעובי של כ-6 מילימטרים בדומה לאייפוד טאץ', אך הסברה קלושה יותר לאור הביקורת שספגה אפל על מכשירים הנוטים להתעקם בכיס. מה מכל זה יתברר כנכון? כנראה שלא נדע בוודאות עד לספטמבר 2016, אז צפויה אפל לחשוף את המכשיר, אבל כמעט בטוח שהדלפות ושמועות נוספות ימשיכו להצית את הדמיון של מעריצי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully