וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורף את הרשת: הטרול שמפריע לרמי לוי להטיל את מימיו בצדי הכביש

29.10.2015 / 11:40

זו כנראה אחת התצוגות הבוטות של הישראלי המכוער בפעולה. סרטון שהחל לרוץ בפייסבוק צולם על ידי ישראלי שרדף אחרי רמי לוי, שרק ניסה להתפנות בשדה רחב ידיים. תוך רגע הצחוק התחלף בקללות והטרדה מינית. הגולשים דווקא חושבים שזה מצחיק

צילום מסך

האינטרנט הוא מקום מוזר, אבל זה כנראה אחד הסרטונים ההזויים שיצא לנו לראות. תיעוד קצר, בן פחות מדקה, של איש העסקים רמי לוי פורסם בפייסבוק על ידי גולשים רבים והופך לוויראלי במהירות שיא.

בתיעוד ניתן לראות את בעל השליטה ברשת המרכולים "רמי לוי שיווק השקמה" וחבר מועצת עיריית ירושלים, כשמצלם הסרטון מגיח מאחוריו בשדה לצדי הכביש ומתחיל לקרוא בקול: "רוצה לעשות פיפי פה! תעשה תעשה!" בעוד לוי עומד מולו נבוך וחסר אונים.

"תעשה יא מנייאק, תעשה", ממשיך להטיח בו מצלם הסרטון. בשלב מסוים השניים פשוט עומדים אחד מול השני בעת שהצלם ממשיך לקלל ולצחוק, ומפציר בו לשלוף את איבר מינו מול המצלמה. אחרי כמה רגעים נוספים של מבוכה עונה לו לוי: "אם אתה רואה אותו - אתה רוצה לקבל אותו".

מעבר לעובדה שרוב הגולשים הגיבו לסרטון בצחוק ולא בזעזוע מלמד משהו על התרבות הישראלית שצמחה פה בארץ לאחרונה. כזו שמתירה לכל אחד לפלוש למרחב הפרטי של האחר ולהשפיל אותו בכזו נונשלנטיות. למה מצלם הסרטון לא הפסיק לקלל? כנראה שלעולם לא נדע.

רמי לוי משתין. פייסבוק, צילום מסך
אי אפשר אפילו לשעות פיפי בשקט./צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully