וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלה שסירי לא מוכנה לענות עליה - אם לא תשלמו לה

אילן גלר

29.10.2015 / 15:13

בניסיון אגרסיבי במיוחד לקדם את שירות המוזיקה החדש שלה, אפל גייסה את העוזרת הדיגיטלית האישית כדי להבהיר למשתמשים שבלי מנוי חודשי לשירות הם לא יזכו לקבל מענה לשאלות על מצעדי פזמונים. אם רק היה איזה אתר אחר שאפשר לחפש בו הכול ולקבל תשובה תוך רגע

אייפון. ShutterStock
רק כסף מעניין אותך./ShutterStock

סירי, העוזרת הדיגיטלית של אפל, זכתה לאחרונה לעדכון שלא ממש שימח את המשתמשים. בעוד שבעבר הייתה מוכנה סירי לענות על כל שאלה בכל נושא (או לפחות לחזור עם תשובה משעשעת הרומזת כי לא הצליחה להבין אתכם), עושה רושם כי כעת חלק מהשאלות הנוגעות למוזיקה דורשות תשלום דמי מנוי חודשיים לשירות Apple Music.

משתמשים שאינם מעוניינים להירשם לשירות, המאפשר האזנה לעשרות מיליוני שירים ברשת (Streaming) וללא צורך ברכישת אלבומים ושירים נפרדים, לא יוכלו לקבל תשובה לשאלה כדוגמת "מהו השיר הפופולרי ביותר במצעדים בארה"ב?". תשובתה של סירי לשאלה זו כעת היא: "מצטערת, אני לא יכול לבדוק את המצעדים עבורך. אין לך מנוי ל-Apple Music".

האם השינוי הזה הוגן? לדעת חלק גדול מהמשתמשים, בהחלט לא. "זה מטורף שהם יעשו דבר כזה", כותב ג'ף ברקלאר, שהוא לא רק משתמש אייפון אדוק אלא גם עורך באתר חדשות הטכנולוגיה Cnet. "אף אחד לא רוצה שיעליבו אותו כדי שיסכים לשלם עשרה דולרים בחודש. זה פשוט נראה רע מצד אפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully