וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד משהו שרחפן יודע לעשות: לנקות את העלים מהחנייה

30.10.2015 / 7:21

אם עד היום ראינו רחפנים בעיקר מספקים צילומים מרהיבים מהאוויר, או מבצעים משלוחים של חבילות, כעת נראה שאפשר להשתמש בעוצמת הלהבים גם כדי לפנות עלים מהחנייה. זו לא סיבה לקנות אחד, אבל אין ספק שזה שימוש מדליק

צילום מסך

רק אני והרחפן שלי: מטלות ומשימות ניקיון שונות בסביבת הבית יכולות להיות הרבה יותר מהנות ומהירות אם רובוטים יבצעו אותן. בזכות גאדג'טים שהתווספו לחיינו בעשור האחרון, עם המצאות כמו רובוט האיי-רומבה ושלל חיקוייו, ניקוי הרצפה הפך לפעולה שמסתיימת בלחיצת כפתור, אבל מתברר שאפשר גם להיעזר ברחפן כדי לנקות את החנייה.

סרטון ויראלי שצץ ברשת מציג שימוש יצירתי של אדם ברחפן כדי לטאטא את חצר ביתו, בסטייל ובזריזות. הווידאו צבר מאות לייקים ויותר מרבע מיליון צפיות נכון לרגע זה ביוטיוב, תחת הכותרת "איך לנקות את הפטיו שלך בזריזות". לצד הסרטון כתב בעל הרחפן: "ניקיתי את החצר הבוקר, נתקלתי בבעיות עם המטאטא שלי, ה- DJI Phantom Pro שלי בא לעזור".

הסרטון הקצר, באורך של כחצי דקה, נפתח בהדגמה ידנית של המטלה המבאסת, שנזנחת עד מהרה לטובת הופעת אורח קצרה ועניינית של הרחפן חולה הניקיון. הרחפן מסוג DJI Phantom Pro 3, נחשב לאחד מהיקרים יותר בקבוצת המשקל שלו (יותר מ-3,500 שקלים) אבל הוא מצליח להעיף את העלים מהחצר במומחיות ובמהירות שיגרמו לכל חובב רחפנים לבצע את המטלה כמה פעמים.

מנקה את החנייה עם רחפן. צילום מסך
רק אני והרחפן שלי./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully