וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון הזה כל כך חזק שאפשר לטעון בעזרתו 4 ניידים אחרים במקביל

1.11.2015 / 6:23

ה-Oukitel K6000 הסיני הוא טלפון חכם בקטגוריה זולה יחסית, אך מצויד בסוללה חזקה יותר מכל שאר הסמארטפונים בשוק. סרטון המציג את עוצמתה זוכה לפופולריות ברשת, וכנראה שמסיבה מוצדקת

יח"צ - חד פעמי

חזק על חזקים: סרטון חדש שהופץ ברשת בשבוע האחרון מציג סמארטפון סיני עוצמתי במיוחד מתוצרת אוקיטל (Oukitel) – שהסוללה שלו חזקה דיו, כך מתברר, כדי להטעין עד ארבעה מכשירים ניידים אחרים בו זמנית.

בסרטון, באורך של כחמש דקות, נראה ה-Oukitel K6000, מבצע שלל משימות הטענה באופן מרשים, מההטענה של רביעיית סמארטפונים תובעניים, הכוללת גם מכשירי סמסונג ואייפון, דרך הטענתם של מוצרים נוספים כאייפד, תאורת לד, מאוורר בחיבור USB ועוד.

המספר בשמו של הדגם נובע מקיבולת הסוללה שלו, במקרה זה 6,000 מיליאמפר-שעה מרשימים במיוחד - שזה כפליים ויותר מדגמים נפוצים רבים. החברה אמורה להציע גם דגם K10000 עם נפח סוללה תואם ומוגזם אף יותר.

החיבור ליתר המכשירים בסרטון מתבצע באמצעות מפצל USB, הנשען אך ורק על עוצמתו של ה-Oukitel K6000, המנפק מתח הטענה של חמישה וואט. ההזמנה המוקדמת לפבלט בעל מסך 5.5 אינץ' המריץ מערכת הפעלה אנדרואיד לולילופ, שמחירו הרשמי 545 שקלים בלבד (כ-140 דולר), כבר החלה והוא אף מוצע בהנחה נוספת למי שיזמינו בהקדם.

אוקיטל 6000.
כל המשפחה יכולה להתעלק על הנייד הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully