וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצוא עבודה ברשת: כך תבליטו את הפרופיל שלכם ב- LinkedIn

2.11.2015 / 8:09

מבין כל הרשתות החברתיות, לינקדאין היא המקום לחפש בו קריירה. הפרופיל שלכם הוא אמנם קורות החיים שלכם אבל זה לא אומר שהוא צריך להיות יבש ואפרורי. כך תעשו זאת נכון

לינקדאין. ShutterStock
לא כל רשת חברתית מתאימה לחיפוש עבודה/ShutterStock

אם עד לפני כמה שנים קורות החיים היו מסמך אפור וטכני בלבד, כיום יש לא מעט אפשרויות לגוון ולהבליט את עצמכם. הרשתות החברתיות פיצחו את השיטה, שעבדה מאז ומתמיד אך לא נאמרה בקול רם - משרה חלומית מוצאים דרך חברים ולא דרך מתווכחים שלא מכירים אתכם אישית.

עם זאת, לא כל רשת חברתית מתאימה באותה המידה לחיפוש ומציאת עבודה וגם אם תמצאו את המקום הנכון בזמן הנכון, צריך לדעת איך ללכוד את תשומת הלב של המעסיק הפוטנציאלי ולבלוט מעל כולם. אחת הרשתות המתמחות, בהן נהוג לאתר עובדים, היא LinkedIn - רשת חברתית עסקית, המיועדת ליצירת קשרים עסקיים (נטוורקינג). אבל כדי שגם תקבלו את תשומת הלב הראויה מספיק לבצע כמה צעדים פשוטים שיבליטו את הפרופיל שלכם.

תמיד קוראים את הכותרת

כמו בכל אתר אינטרנט, שמטרתו למשוך קוראים, גם ב- LinkedIn כותרת הפרופיל היא המסר הראשון שיקפוץ מול עיני הקוראים. הכותרת צריכה לשקף היטב ובצורה ברורה את הרקע שלכם ואת מה שברצונכם להשיג. השתדלו לסקרן ולעורר תהיות אך הימנעו מהבטחות שווא וגימיקים שיווקיים שיבריחו מתעניינים פוטנציאליים.

תמונה שווה אלף מילים

מחויכים אך לא שמחים מדי, משירי מבט אך לא בוטים מדי, רשמיים אך בלי עניבות ופרפרים. תמונת הפרופיל שלכם אומרת עליכם הרבה יותר ממה שתכתבו ולכן חשוב להקפיד על תמונה רלוונטית ועדכנית; פרסמו תמונה שמציגה את המראה שלכם כיום ושמרו על מראה מכובד שמתאים לאופי שלכם בסביבת העבודה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

שתלו קישורים לאתרים

הקפידו לשלב בפרופיל שלכם קישורים למאמרים, אתרי אינטרנט, סרטונים ועוד; כל מה שעשוי להגביר את רמת העניין בכם עשוי לתת לכם יתרון. אם יש לכם בלוג אישי או אתר תדמיתי, השתמשו בהם.

ספרו על עצמכם

גם אם הקריירה שלכם טרם התרוממה זכרו לספר על עצמכם אך הימנעו מלהרעיף על עצמכם מחמאות ריקות ומוגזמות. אנשים אוהבים סיפורים טובים ודרך הסיפור שלכם תוכלו לגרום למעסיקים פוטנציאליים לחבב אתכם. חשפו את המיומנויות והכישורים שלכם כבר בהתחלה ונסו לבסס את האמון שקיבלתם למשך כמה שניות.

לינקדאין. ShutterStock
הגדירו תחומי עניין ממוקדים/ShutterStock

השקיעו במילות מפתח

בדיוק באותה הדרך בה הייתם מפרסמים בגוגל אם הייתם חברה עסקית, גם ב-LinkedIn מתבססים לא מעט מהחיפושים על מילות חיפוש וכדאי שהפרופיל שלכם יופיע כבר בשלבים הראשונים בהתאם לתחומי העניין שלכם.

תהיו קבוצתיים

אם יש לכם תחומי עניין מוגדרים כדאי להצטרף לקבוצה משנית בתוך LinkedIn. כך תוכלו למקד את החשיפה, להראות על מעורבות ושייכות, וליצור עניין בקרב פרופילים בעלי תחומי עניין דומים. כמות הקבוצות אליהן ניתן להצטרף היא כמעט בלתי מוגבלת אבל כדי לא להתפרש יתר על המידה נסו להתמקד בלא יותר מעשר קבוצות.

נצלו את הבלוג

בשנה שעבר אפשרה LinkedIn לחבריה לפרסם בלוגים אישיים שיסייעו להם למנף עצמם. מדובר בפלטפורמה מצליחה במיוחד שזוכה למיליוני חשיפות מצד המשתמשים. אל תוותרו עליה ואל תשכחו להיות מקוריים ויצירתיים. העתקות מפרופילים אחרים לא יתקבלו בברכה.

היצמדו לייעוד שלכם

LinkedIn היא רשת חברתית מקצועית-עסקית, שמטרתה למנף את היכולות העסקיות שלכם ולמנף את הקריירה שלכם. אל תמהרו לקשר אותה לפרופילים שלכם ברשתות הפנאי כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ואחרות. הישארו ממוקדים וייצוגיים ואל תחשפו את הצדדים שהמעסיק לא צריך להכיר בשלב הזה.

טיפ אחרון - זכרו שאנשים נמשכים לאנשים אמיתיים. במילים אחרות, היו אתם ועצמכם ואל תאמצו זהויות אחרות. בסופו של דבר, האמת תיחשף ולכם אין עניין להיתפש כלא-אמינים כבר בתחילת הקריירה שלכם.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully