וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים לשדרג? חלונות 10 תוריד את עצמה לבד למחשב בשנה הבאה

אילן גלר

1.11.2015 / 11:02

משתמשי חלונות רבים בוחרים לעתים שלא לשדרג ולהישאר עם גרסת מערכת ההפעלה המוכרת. אבל אם עד היום מיקרוסופט רק הייתה ממליצה להוריד את קבצי ההתקנה, בשנה הבאה היא תגרום למחשבים להוריד אותם למחשב אוטומטית

ווינדוז חלונות 10. ShutterStock
ילחצו עליכם עד שתלחצו על העדכון./ShutterStock

במיקרוסופט מאוד רוצים שתשדרגו את מערכת ההפעלה במחשב שלכם לחלונות 10 החדשה. למעשה, הם כל כך רוצים שתיפטרו מכל הגרסאות הישנות שהם מוכנים לנקוט באמצעים קיצוניים למדי למען מטרה זו. קמפיין הנדנודים של החברה אומנם השיג תוצאות יפות במהלך החודשים הראשונים שחלפו מאז צאתה של מערכת ההפעלה, אך בתחילת השנה הבאה מחשבכם יכין את עצמו להתקנה של חלונות 10 - בין אם תרצו בכך או לא.

זה לא יקרה בהפתעה, עד אז ענקית התוכנה תעשה כל מאמץ לגרום לכם לעדכן לבד אבל בעוד כמה שבועות תגדיר מיקרוסופט את חלונות 10 כ-"עדכון מומלץ" עבור מחשבים המפעילים את חלונות 7 או 8. עדכון תחת קטגוריה זו מורד למחשב באופן אוטומטי על ידי תכונת Windows Update, אלא אם שיניתם את הגדרות ברירת המחדל שלה. לאחר שהקבצים ירדו, תוצג בפניכם השאלה האם ברצונכם לשדרג, ותשובה חיובית על כך תחל את תהליך השדרוג באופן מידי.

אם אתם מתעקשים שלא לעבור למערכת ההפעלה החדשה, כדאי שתדעו שלמיקרוסופט אין כוונה להמשיך ולעדכן את המערכות הישנות שלה ללא הגבלה. חלונות 7 תחדל להתעדכן בעדכוני אבטחה החל משנת 2020, ואילו חלונות 8 תצא לגמלאות בשנת 2023. זה עוד המון זמן, וכנראה שהגאדג'טים שלנו ייראו אחרת לגמרי עד אז, אבל בינתיים מיקרוסופט מבהירה למשתמשיה מה היא רוצה שהם יעשו, ובהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully