וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שהאייפון החדש יכול לשמש גם כמשקל במטבח

2.11.2015 / 6:02

אפליקציית Plum-O-Meter הניסיונית עושה שימוש בפיצ'ר ה-3D Touch כדי למדוד את משקלם של שזיפים. למרות שאפל לא מאשרת בשלב הזה אפליקציות דומות, כשהטכנולוגיה הזו תהפוך לסטנדרט אצל המתחרים, כנראה שהשימוש הזה יהיה הרבה יותר פופולרי

צילום מסך

אחת התכונות החדשות של מכשיר האייפון 6S היא מסך 3D Touch הרגיש להפעלת כוח. בעוד שרוב האפליקציות עושות שימוש בפיצ'ר הזה לצורך שליטה אינטואיטיבית יותר על ידי לחיצות חזקות וחלשות, אפליקציה ניסיונית אחת מנצלת את החיישנים הללו לצורך מטרה אחרת לגמרי - מדידת משקלם המדויק של שזיפים.

Plum-O-Meter מסוגלת למדוד את משקלו של הפרי המתוק, ואף להבחין מבין צמד שזיפים איזה מהם הוא הכבד יותר. סרטון וידאו המציג את האפליקציה בפעולה צבר בתוך כמה ימים מאות אלפי צפיות ונראה שלמרות ש-"זה בסך הכול היה ניסוי קטן", לדברי המפתח סיימון גולדמן, יש פה פוטנציאל לשימוש חדש לחלוטין. "אני לגמרי בהלם מכמות התגובות", סיכם גולדמן.

אולם לפני שאתם ממהרים לחנות האפליקציות, נבהיר כי Plum-O-Meter לא נמצאת שם. אפל פשוט מסרבת לאשר אפליקציות העושות שימוש במסך החדש כמשקל. רוב המפתחים סבורים כי החברה אינה מעוניינת לעודד את המשתמשים להניח חפצים כבדים על המכשיר, בכדי להימנע מנזקים מיותרים (ותביעות אחריות מיותרות עוד יותר). אפשרות נוספת וקונספירטיבית יותר היא שאפל מכינה אפליקציית משקל רשמית, ולכן חוסמת מתחרים פוטנציאליים לאפליקציה העתידית שלה.

להפוך את האייפון למשקל במטבח. צילום מסך
אפל לא תוכל באמת למנוע ממשתמשים להשתמש בפיצ'ר הזה ככה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully