וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמדת העבודה שמאפשרת לעבוד כל היום בשכיבה

2.11.2015 / 5:11

השולחן היקר הזה (כ-23 אלף שקלים) אמנם נראה כמו עמדת מושלמת לעצלנים אבל בחברה טוענים כי האפשרות לשנות תנוחה במהלך יום העבודה מאפשרת זרימת דם טובה יותר. רק תיזהרו לא להירדם בזמן המשמרת

יח"צ - חד פעמי

עמדת מפתח: מה קורה אם לוקחים שולחן עבודה רגיל ומטים אותו, כולל הכיסא, המסך וכל יתר האלמנטים, ב-90 מעלות? מקבלים את עמדת העבודה Altwork, המציעה סביבת עבודה נוחה ובריאה במיוחד, לכאורה, עבור מי שרוצה להמשיך לשכב על הגב כל היום. כל הטוב הזה, אגב, מגיע במחיר של 5,900 דולרים (קרוב ל-23 אלף שקלים).

עמדת Altwork מאפשרת סביבת עבודה אופקית ונועדה לאלו מאתנו המבלים חלק ניכר מיומם בקרבת המחשב, בין אם למטרות כתיבה, תכנות, או כל סוג של עבודה קבועה לאורך שעות רבות. ניתן להעמידה בארבע תנוחות שונות, משולחן עבודה סטנדרטי ועד לשכיבה מלאה, לעבודה בנוחות וסטייל במצב "פוקוס".

העמדה המתוחכמת נעזרת במערך של מגנטים הדואגים להשאיר אביזרים ופריטים במקומם, גם כשהשולחן נע עם המשתמש. המטרה היא לא לבלות את כל היום על הגב, אם תהיתם, אלא לאפשר החלפה וגיוון של תנוחות גוף וזרימת דם במהלך יום העבודה, והימנעות מהשארות באותו מצב גופני במשך שעות ארוכות.

החברה מציינת באתרה שאין בידה מחקרים שיעידו על יעילות תנוחות העבודה שמאפשר השולחן, אבל היא טוענת כי מומחים בתחום מסכימים שעל עובדים להחליף תנוחות, ולנוע במהלך יום העבודה. המקדימים להזמין יוכלו ליהנות מהשולחן בהנחה של 2,000 דולרים, כשהמוצר צפוי להישלח לרוכשים מהיצרן היפני באמצע השנה הבאה. עדיין לא בטוחים? נסו לישון על זה קצת.

עמדת עבודה אופקית.
שווה 23 אלף שקלים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully