וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלבל מפורסמים: הבדיחה הקבועה החדשה של אורן חזן בטוויטר

2.11.2015 / 6:11

אם יש איזשהו חבר כנסת, שאפשר להיות בטוחים לגביו שימשיך לעשות פדיחות ברשת זה אורן חזן, אבל הפעם נראה שהוא הצליח לפצח את האינטרנט ואימץ את הטעות, שגרמה לגולשים רבים ללעוג לו. האמת, זה די מצחיק

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) ידע כבר כמה פדיחות רשת בחייו, אבל יאמר לזכותו שהוא מצליח לשמור על חוש הומור. לפני כשבועיים פרסם ח"כ חזן תמונה בפרופיל הטוויטר שלו עם הזמר משה פרץ תחת הכיתוב: "דודו אהרון (נראה לי) הופיע בחתונה של חבר, היה מעולה".

הגולשים כמובן מיהרו ללעוג לחזן ולכתוב תגובות בסגנון: " חבר כנסת(נראה לי(", אבל הוא אימץ את הטעות והעלה מאז עוד שתי תמונות נוספות עם מפורסמים באותו הסגנון.
ביום חמישי הוא הצטלם עם השף אבי ביטון תחת הכיתוב: "תראו מי בא להגיד מזל טוב, השף אביב משה (נראה לי)"; בשישי העלה ח"כ חזן תמונה עם חן ליברמן, כתבת בידור של ערוץ 10, וכתב: "קבלו קטע גם יונתן ריגר (נראה לי) הגיע לטיילור".

הגולשים, שלא שמו לב שמדובר בבדיחה חוזרת (Running Gag), המשיכו להקניט אותו בתגובות אבל בשלב הזה כבר אפשר להגיד בוודאות שהוא מודע לחלוטין לטעות. אחרי הרבה שגיאות וציוצים שהצליחו להרגיז לא מעט גולשים, נראה שהח"כ הצעיר הצליח הפעם לפצח את האינטרנט ולקח בקלילות את הפדיחה עם משה פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully