וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף השמח של הציפור הכי מסכנה שראיתם

1.11.2015 / 16:28

הסיפור המרגש של חאבי הציפור זעזעה את ארצות הברית. לאחר שעברה התעללות ואף תלשה לעצמה את הנוצות, הגיעה לידיים הנכונות ובסופו של דבר ניצלה. בזכות הליך שיקום מייגע וטוב לב של מתנדבים וגולשים ברשת, הפכה הציפור הכי עצובה, לציפור הכי שמחה

Tallgrass Parrot Sanctuary

קבוצת מתנדבים בקזנס שבארצות הברית מחפשת מדי יום חיות פצועות ומסכנות וכאלו שזקוקות לטיפול דחוף. ציפור קטנטנה שעברה התעללות קשה הגיעה לידיים של אותם מתנדבים, שעשו את הבלתי ייאמן והצילו אותה ממוות ודאי.

שמה של הציפור היה הובי (תחביב באנגלית), אך אותם מתנדבים, שלקחו אותה תחת חסותם, החליטו לשנות את שמה לחאבי. "אין הצדקה לקרוא לאף יצור בשם 'תחביב'. זה פסול. לכן החלטנו לשנות את שמה. כשחאבי הגיעה אלינו, היא הייתה מסריחה מסיגריות ומאשפה. לא היו לה נוצות כלל כי היא תלשה את כולן". כשציפורים כמו חאבי עוברות התעללות, תגובתה למצבי לחץ היא תלישת נוצות, סוג של מנגנון השמדה עצמית. "כשציפורים לא מקבלות חום ואהבה, כשהן לא נחשפות לשמש וכשאין להן אוויר, הן מגיבות כך", הוסיפו המתנדבים. "למזלנו, הגענו אליה בדיוק בזמן".

המתנדבים טיפלו בחאבי עם המון חום ואהבה. הם קילחו אותה, האכילו אותה בפירות טריים ובעיקר נתנו לה להרגיש בבית. ואכן, אחרי כמה שבועות, חל שיפור ניכר והביטחון חזר לחאבי, כשגם הנוצות הלבנות הנוצצות שלה חזרו לצמוח לאט לאט.

בעמוד הפייסבוק של Tallgrass Parrot Sanctuary, Inc דיווחו המתנדבים על מצבה של הציפור ואף פנו לגולשים וביקשו מהם לתרום כסף שיעזור בשיקומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully