וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני אקספריה Z5 הושק בישראל

2.11.2015 / 13:37

עם מפרט מרשים מאוד, מצלמה סופר-איכותית ומחיר טוב ביחס למפרט, סוני מנסה לבנות לעצמה מוניטין כמו של יצרניות הסלולר הפופולריות אפל וסמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט מרשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני השיקה הבוקר בישראל את טלפון הדגל היוקרתי שלה - Premium Xperia Z5 - סמארטפון ה-4K (פי 4 מאיכות HD Full) הראשון בעולם עם תצוגה TM4K Triluminos חדה בגודל 5.5 אינץ'. ה-Z5 רץ על מעבד Snapdragon 810 עם סוללה בעלת קיבולת מרשימה של 3,430 מיליאמפר-שעה המספיקה ליומיים, לפי הצהרות החברה, ויכולת טעינה מהירה.

הוא מצויד בנפח אחסון של 32 ג'יגה עם יכולת הרחבה באמצעות כרטיס microSD ולחצן הפעלה חדש עם חיישן טביעת אצבע. מחירו יעמוד על כ-3,490 שקלים, ודגם ה-Compact יעלה יעלה כ-2,990 שקלים.

לדברי סוני, לאקספריה מצלמה בעלת הפוקוס המהיר ביותר בסמארטפונים, המאפשר ללכוד בקלות רגעים במהירות מהפכנית של 0.03 שניות – מהר יותר ממצמוץ עין אנושית. המצלמה מאפשרת צילום של ספונטני בזמן אמת וטכנולוגיית TMSteadyShot שמאפשרת לצלם פעילויות ספורטיביות, וגם מתוך כלי רכב קופצני, ללא זעזועים או רעידות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחיר לא רע./מערכת וואלה!, צילום מסך

טכנולוגיית הטעינה המהירה מבטיחה 5.5 שעות שימוש לאחר 10 דקות טעינה בלבד, בעזרת מטען מהיר. ל-Z5 מסגרת מתכת וגב מזכוכית. הוא עמיד במים ואבק בצבעים ובגרסת הקומפקט תקבלו את כל זה, רק עם 2 ג'יגה זיכרון RAM במקום 3 ומסך בגודל 4.6 אינץ'.


סדרת ה-XPERIA Z5 משווקת ברשתות: BEST MOBILE, KSP , מחסני חשמל , שקם אלקטריק , IVORY ו-BUG וחלק מהדגמים יושקו בקרוב אצל מפעילות הסלולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איכות צילום חסרת תקדים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully