וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: החתול שמשגע את הרשת יעזור לכם להתקין טלוויזיה בבית

6.11.2015 / 6:24

בשביל מה להסתבך אם יש חתול שיעשה בשבילנו את העבודה המעצבנת? קטע קצר של חתול עוזר לסדר את הכבלים של הטלוויזיה בבית הפך לויראלי - ואנחנו גם בעד שיתקין את הממיר. ואתם רציתם לגרש אותם מהארץ!

VINE

כלבים, יש לכם סיבה להרגיש מאוימים. החתולים מנסים לתפוס לכם את תואר "החבר הטוב ביותר של האדם" והקטע הוא שלאחרונה הם די מצליחים בזה. ברנדון קצ'קי שיתף ב-Vine סרטון - בו נראה החתול שלו מפגין תושייה ועוזר לו להעביר כבלים דרך חור קטן שנמצא בחלק האחורי של הטלוויזיה שלו.

חתול עוזר לסדר כבלים. צילום מסך
אתה יכול גם להתקין לי את הממיר? חתול עוזר לסדר כבלים בסרטון שכובש את הרשת/צילום מסך

הסרטון שפורסם תחת השם "חתולים הם לא כאלה חסרי תועלת כפי שכולם אומרים" מציג חתול שעוזר לבעליו להעביר את הכבלים של הטלוויזיה דרך חור קטן מאחורי המסך שקשה מאוד להגיע אליו - ולולא החתול - בוודאי היה נאלץ לקרוא לאדם נוסף שיעזור לו. החתול הג'ינג'י שלו נראה מושיט את כף רגלו אל תוך החריץ הקטן שבטלוויזיה ומנסה לתפוס את הכבל שמושיט לו בעליו. אחרי כמה ניסיונות כושלים, הוא מצליח לאחוז בכבל ולהעביר אותו אל הצד השני.

הסרטון הפך לויראלי ונצפה כבר מעל למיליון פעמים. ברנדון שיתף את הסרטון גם בטוויטר - וגם שם זכה לאלפי ציוצים חוזרים מהמוני אוהבי חתולים שמאוד התרגשו לקבל הוכחה נוספת שאין - אבל אין כמו חתול. כלבים, תקנאו.

עוד באותו נושא

"יהודי לא מגרש חתול יהודי": הרשת צוחקת על טרנספר החתולים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully