וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לסאגה: פייסבוק תחסום את ההזמנות המעצבנות למשחקים

אילן גלר

3.11.2015 / 7:50

אחרי סקר מיוחד שערכו מנהלי הרשת החברתית התברר שהדבר המעצבן ביותר אלה ההזמנות למשחקים. צוקרברג כבר הודיע שבקרוב תיחסם האפשרות לשלוח אינסוף הזמנות לכל אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קנדי קראש סאגה./מערכת וואלה, צילום מסך

הרי לפניכם הוכחה ניצחת לכך שרבים מבכירי הרשת החברתית פייסבוק כלל אינם משתמשים במוצר אותו הם מפתחים: החברה נזקקה לסקר מיוחד, שנערך בקרב משתמשים בכל רחבי העולם על מנת לגלות כי התכונה האחת המעצבנת ביותר באתר היא ההזמנות הבלתי פוסקות למשחקים, כדוגמת Candy Crush Saga ודומיו.

בעקבות הגילוי המפתיע (עליו היה יכול לספר להם בערך כל משתמש ממוצע), הנחה מנכ"ל החברה, מארק צוקרברג, את צוות הפיתוח ישירות למצוא פתרון לבעיה. "שלחתי מייל לאדם האחראי על הצוות שמפתח את הכלים הללו ואמרתי לו שזה יהיה מצוין אם יוכל לפתור את העניין לפני שאדבר איתכם", סיפר צוקרברג במהלך אירוע שבו השתתף לאחרונה בהודו.

לדברי צוקרברג, פתרון שכזה אכן נמצא: מתברר שהמשחקים מנצלים פער שנוצר על ידי כלי פיתוח לא מעודכנים, ומאפשר להציק למשתמשים גם אם מעולם לא שיחקו אפילו במשחק אחד בפייסבוק וברור למדי שההזמנות הללו לא מעניינות אותן. התיקון כבר נמצא בדרך, ובינתיים אם אתם מעוניינים לחסום את ההודעות המגיעות מאדם ספציפי תוכלו לעשות זאת על ידי תפריט ההגדרות, תחת האפשרות "Blocking".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully