וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג חובבי הפוטבול הכירו בטוקבקים של ESPN - והתחתנו

3.11.2015 / 9:02

הסיפור הזה ימחיש לכם שאפשר למצוא גם שיחה טובה בטוקבקים, ואפילו יותר מזה. רק תשאלו את קייט וברנדון ש-"נפגשו" לראשונה מתחת לכתבה באינטרנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט וברנדון אחרי שהחליטו להפסיק להתכתב ולהתחיל להיפגש./מערכת וואלה!, צילום מסך

קייט וברנדון, זוג מעריצי פוטבול, נישאו בשבת האחרונה. עד כה סיפור די בנאלי, אלא שהפעם לא מדובר בנישואין שהחלו בהיכרות בתור לדואר, על הבר, דרך חברים משותפים או בחיזור פייסבוקי - אלא באופן אקראי לחלוטין, בחלק הטוקבקים של אתר ערוץ הספורט הפופולרי ESPN.

הגולש והגולשת שהסתתרו מאחורי הכינויים "bleu_girl_04" ו-"AAWolv" לא דמיינו לעצמם כנראה שימצאו אהבה דווקא בתגובות לבלוג Big Ten באתר האינטרנט, אך זה בדיוק מה שקרה כשהחלו לצ'וטט לפני כשלוש שנים.

גם באתר הזה, בטח לא תתפלאו לגלות, אזור הטוקבקים עמוס בעיקר בעלבונות, קללות, ויכוחים ודעות עקשניות לגבי עיסוקה של אמם של שחקנים ושופטים. כשברקע כל הרעש הזה, ברנדון - מעריץ ותיק של הוולברינז (Michigan Wolverines) - הכיר את קייט שהפכה למעריצה רק כשעברה למישיגן, והחליטה לשרוף קצת זמן בקריאת התגובות בבלוג הספורט, כשנתקלה בהודעה של ברנדון שהגן על מאמנה לשעבר של קבוצת הפוטבול.

השניים החלו לצ'וטט ולפלרטט באופן מקוון, ובסופו של דבר נפגשו בעקבות סיפור שהתגלה כמזויף על מותה של חברתו של אחד משחקני הקבוצה. הקשר הווירטואלי הגיע לעולם האמיתי והשניים נישאו, כאמור, בסוף השבוע האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האהבה ניצחה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully