וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ג'יימס בונד מסרב להשתמש במכשירי אנדרואיד?

אילן גלר

3.11.2015 / 9:13

לפי מיילים שהודלפו מהפקת הסרט "ספקטר" - החדש בסדרת ג'יימס בונד - דניאל קרייג המגלם את סוכן הוד מלכותה סירב להשתמש בניידים של סמסונג וסוני כי בונד משתמש רק "בטוב ביותר". מעניין למה הוא מתכוון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרסומת חינם לאפל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרט החדש בסדרת הריגול "ג'יימס בונד", כמו רבים מקודמיו, יכלול לא מעט תכנים שיווקיים בדמות מוצרים מסחריים בהם 007 ישתמש במהלך כמה מהסצנות. אולם מוצר אחד שלא תראו בידיו של בונד, לפחות כל עוד הוא מגולם על ידי השחקן דניאל קרייג, הוא סמארטפון מבוסס אנדרואיד.

לפי הדיווחים, בפני קרייג ובמאי הסרט סם מנדז עמדה הצעה בסך של לא פחות מחמישים מיליון דולרים, תמורת שילוב מכשירי הגלקסי של סמסונג בסרט. קרייג ומנדז סירבו להצעה זו מאחר ו-"בונד לא ישתמש במכשיר שהוא פחות מהטוב ביותר". הצעה דומה מצד סוני נדחתה אף היא מאותן הסיבות בדיוק. החברה נאלצה להסתפק בקמפיין בו משתתפים כמה מדמויות המשנה בסרט, אך לא סוכן הוד מלכותה בעצמו.

מיילים שהודלפו מהפקת הסרט מעידים (לפחות על סמך התכתובת בין אנשי האולפן) כי רווח כספי הוא מבחינתם קריטריון שולי בעת חתימה על עסקאות שכאלה - הרבה יותר חשוב להם שהמוצר בידיו של בונד אכן יראה אמין ויוסיף לדמותו ולתדמיתו. מכשירי האנדרואיד הפופולריים, כך מתברר, אינם עומדים בדרישות הללו. מעניין מה כן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully