וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק נופים: המקומות הכי מגניבים שאפשר לשוטט בהם בגוגל סטריט וויו

3.11.2015 / 11:17

הטארדיס של ד"ר הו, מסדרונות ארמון ורסאי והבית הלבן, בטן צוללת נטושה, בית קברות מלא זומבים, סמטת דיאגון מספרי הארי פוטר ועוד - שירות סטריט וויו של גוגל ייקח אתכם למקומות הכי לא צפויים, אם רק תדעו איפה לחפש

סטריט וויו.
לוקח אתכם לכל מקום. סטריט וויו.

שלל טכנולוגיות קיימות מצמצמות את המרחק הפיזי ביננו לבין שאר העולם, אבל אחת המהנות והמוכרות שבהן היא אופציית הסטריט וויו של גוגל, המאפשרת לנו לבקר במקומות שאהבנו ועזבנו, ואתרים מופלאים שייתכן ולעולם לא נדרוך בהם. אבל גוגל לא מביאה רק נופים מדהימים אלינו בלחיצת כפתור אלא גם מקומות ואתרים קצת פחות מוכרים. ברשימה הזו בחרנו עבורכם כמה מפלאי העולם ששווה לבקר בהם, עם קצת עזרה מגוגל.

הבית הלבן

אם לא יצא לכם עד היום לבקר בוושינגטון DC, ותמיד תהיתם איך נראה מקרוב מעונו של הנשיא האמריקני, תוכלו לקפוץ לביקורון בסטריט ויו ולשוטט במסדרונות המובילים אל החדר הסגלגל. הסיור המקוון, תשמחו לשמוע, כולל את האזורים הפתוחים לקהל המבקר פיזית במקום, כולל הדיוקנאות המפורסמים של נשיאי העבר.

הטרדיס

זה נכון, היא גדולה יותר מבפנים. ספינת החלל והזמן המתוחכמת מסדרת המדע הבדיוני הפופולרית "ד"ר הו", המוסווית כתא טלפון כחול בימים כתיקונם. בסיור הזה תוכלו להגיע עד לפאנל השליטה ולהיכנס לנעליו של אדון הזמן הבריטי. [לחצו פה]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באמת הרבה יותר גדול מבפנים./מערכת וואלה!, צילום מסך

סטונהנג'

גל אבני הענק הפרהיסטוריות הנודע, שניצב במעגל במחוז וילטשייר שבדרום אנגליה, ממתין לכם גם בגוגל. יש שלל תיאוריות המסבירות את תפקידו של המבנה שהפך לאחת התעלומות העתיקות בהיסטוריה: ממצפה כוכבים קדום, דרך שעון לחיזוי ליקויי מאורות ועד לאתר נחיתת חוצנים. לא משנה מה התיאוריה שהכי מדברת אליכם, כעת תוכלו לסייר באתר ובסביבתו מנוחות הכיסא שלכם.

ארמון ורסאי

בדומה לבית הלבן, גם המבנה ההיסטורי הזה זכה לטיפול מסור של גוגל סטריט וויו. כעת גם ללא תואר אצולה תוכלו לשוטט בארמון ורסאי המפואר - מעונם ההיסטורי המקורי של מלכי ומלכות צרפת, כולל לואי ה-16 הידוע לשמצה שהכעיס את העם בשיפוצים המוגזמים של המתחם.

אי הבובות

ואם כבר אתם בקטע של תעלומה, קפצו לביקור באי הבובות (Isla de las Muñecas) הממוקם דרומית למקסיקו סיטי, וללא ספק יבהיל אתכם כהוגן גם בגרסת הסטריט וויו. תוכלו לשוטט בין מאות הבובות, שנתלו על גבי העצים, בעקבות מותה של נערה צעירה בטביעה במקום, לפי האגדה המקומית. המקום אמור להיות רדוף רוחות, אך הצצה בו דרך המחשב אמורה להיות בטוחה.

בטן הצוללת

HMS Ocelot היא צוללת ששימשה את חיל הים הבריטי לפני שיצאה לגמלאות, וכעת גוגל מציעה סיור ייחודי ומגניב במיוחד בחלליה, ב-360 מעלות. הצוללת, שהורכבה בשנת 1962, שימשה את חיל הים של הוד מלכותה שנים רבות וכיום מונחת בסביבות גילינגהאם בסמוך לנהר מידוויי.

סמטת דיאגון

אמת, סמטת דיאגון הידועה קיימת בפועל רק בספרי וסרטי הארי פוטר, ופארק השעשועים המוקדש להם מטעם האחים וורנר, אבל בגוגל סטריט ויו תוכלו לשוטט גם בין רחובותיה וחנויותיה מלאות הקסם, ולחלוף על מקומות מפתח עלילתיים, כמו היכל השרביטים של אוליבנדר.

השער ה-13

הבית הרדוף של שער 13 הוא אחד המקומות היותר מגניבים ומבהילים בלואיזיאנה שבארה"ב. אם אי פעם רציתם לשוטט באפוקליפסת זומבים זה כנראה הכי קרוב שתגיעו אליו מול מסך המחשב. במתחם בית הקברות תוכלו לטייל בין הקברים המעוצבים, לזומבים ושאר אל-מתים המאכלסים את המקום.

מכרות הכסף של איוואמי

היעד הזה ביפן יעניק לכם תחושה שאתם מסתובבים על הסט של "שר הטבעות" עם נגיעות קלסטרופוביה. מערכת מכרות הכסף איוואמי (Iwami) ביפן היא הגדולה בתולדות המדינה; המכרות נסגרו בשנת 1923, אך פתוחים עדיין למבקרים אמיצים בזכות גוגל סטריט וויו.

שונית המחסום הגדולה

גוגל סטריט ויו יורד אל מצולות הים באוסטרליה, ומציע אפשרות שיטוט תת-ימי באחת מהסביבות היפות ביותר על כדור הארץ - שונית האלמוגים הגדולה.

נהר האמזונס

כחלק משיתוף פעולה של גוגל עם הקרן לשימור נהר האמזונס היא מציעה לגולשים לשוטט ברצועה בת 50 קילומטרים לאורך הנהר הפראי, וליהנות מהזדמנות נדירה להציץ בנופיו המיוערים כמו גם בכפרים הקטנים המתקיימים לאורכו. ללא חשש מפיראנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully