וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש ביפן: תמונות של אבות קופצים ליד הילדות

אילן גלר

6.11.2015 / 7:31

זה אולי יישמע מוזר ולא מתוחכם במיוחד, אבל התמונות הללו מעניקות הצצה מרעננת לחיי היום-יום בארץ השמש העולה, או ליתר דיוק - לאבות שמלווים את הבנות שלהם לבית הספר. אחרי כמה תמונות יתחשק גם לכם לקפוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוג של מצחיק./מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל פעם שאתם חושבים שהמוזרים מהאינטרנט כבר לא יצליחו להפתיע אתכם עם טרנדים מוזרים, מגיעים היפנים ומראים שכל דבר יכול להפוך לטרנד ברשת. החידוש האחרון מארץ השימוש העולה זכה לכינוי "אבות קופצים ליד בתם". למה הם קופצים? מה כל זה אמור להביע, אם בכלל? אנחנו ממש לא בטוחים.

מה שכן ידוע בשלב זה הוא שהטרנד החל באלבום צילומים של אמן בשם יוקי איומה, שהחליט לקרוא לספרו בשם "בנות ואבות שכירים". בכל עמוד מופיעים אב גאה ובתו (בגילאי תיכון עד אוניברסיטה). הבת מדגמנת בגדים אופייניים לגילה, ואילו האב לבוש בדרך כלל בחליפת עסקים מהודרת - וקופץ באוויר בדיוק ברגע שבו התמונה מצולמת.

אם חשבתם (על סמך דעות קדומות הנוגעות לתרבות יפן, מן הסתם) כי האבות יהיו הצלע הרצינית בתמונה ואילו הבנות משוחררות יותר - חלק מהתמונות בהחלט יפתיעו אתכם. האבות כמעט תמיד נראים משועשעים מאוד מהסצנה, ולרוב גם שמחים לשתף פעולה. דווקא הבנות נראות מעט נבוכות, בחלק מהתמונות, כאילו בא להן לצעוק: "אבא, די לקפוץ!".

  • עוד באותו נושא:
  • טרנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully