וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחה שגרמה למעריצי הבלוגר המפורסם בעולם לשרוף את עצמם

אילן גלר

4.11.2015 / 6:35

רק לאחרונה גילינו ש-PewDiePie הוא הבלוגר המרוויח ביותר ביוטיוב, וכעת מתברר שהמעריצים שלו מוכנים לעשות קצת יותר מרק לצפות בו באינטרנט

כמה קשה לשכנע גולשים אקראיים ברשת לשרוף את עצמם ולגרום לכוויות על העור עבור קמפיין מזויף לחלוטין? בפורום הטרוליזם של 4Chan מגלים בכל פעם מחדש כי מדובר באתגר פשוט וקל, והפעם הטרנד אותו הצליחו להצית ברחבי הרשת סובב סביב דמותו של היוטיובר הפופולרי PewDiePie, לו עשרות מיליוני מעריצים ברחבי העולם, ולאחרונה אף נחשף כי הוא הבלוגר המרוויח ביותר ביוטיוב.

הטרולים החרוצים של 4Chan (אחת הפינות הכי מטרידות ברשת, תרתי משמע) הפיצו, במסגרת המתיחה הלא-מאוד גאונית שלהם, כמה צילומי מסך של כתבות מזויפות באתרי חדשות כמו CNN, המסקרות את מעצרו של PewDiePie על ידי המשטרה. העילה המפוברקת למעצר הייתה שימוש בסמים קשים, אליהם הוא לכאורה מכור. הצעד הבא היה להכריז על קמפיין מטורף: "שירפו את עצמכם בכדי להביע תמיכה ב-PewDiePie ובמאמצי הגמילה שלו מקריסטל מת'".

שעות ספורות לאחר מכן, החלו להופיע התמונות הראשונות בטוויטר. עושה רושם כי לפחות כמה מהגולשים, שנתקלו בפרסומים הללו, לקחו אותם לגמרי ברצינות, והחליטו להצטרף לקמפיין ולגרום לעצמם לכוויות, במטרה לעורר מודעות למעצרו של היוטיובר האהוב. אם אתם מעוניינים להמשיך ולעקוב אחר הקמפיין המוזר הזה, חפשו בטוויטר אחר התגית #Burn4Pewds, והכינו עצמכם למצעד מהפנט של טיפשות אנושית טהורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully