וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר נפרדת מהכוכב - ועוברת ללייקים בצורת לבבות

אילן גלר

3.11.2015 / 19:53

בהודעה רשמית, הודיעה רשת המיקרו-בלוגינג הפופולרית כי הכוכב הצהוב (Favourites) הפך כעת ללב אדום. הסיבה: ליצור חוויה פשוטה, מוכרת ומזמינה יותר למשתמשים חדשים

טוויטר, הזקוקה באופן נואש למשתמשים חדשים מעבר לבסיס הוותיק והקבוע שלה, הכריזה היום על מותם הסופי של ה-"פיברוטים" (Favourites), האפשרות לסמן ציוצים בכוכבים צהובים במידה ואלו מצאו חן או ראויים לשיתוף בעינינו. במקומם של הכוכבים יופיעו מעתה תחת הפוסטים לבבות המייצגים "לייקים", ממש כמו בפייסבוק. השינוי תופס גם לגבי Vine ופריסקופ, שני שירותים פופולריים נוספים המופעלים על ידי החברה.

המטרה היא ליצור חוויה פשוטה, מוכרת ומזמינה יותר, שלמשתמשים חדשים יהיה קל להתרגל אליה. "רצינו להפוך את טוויטר לקלה ומתגמלת יותר לשימוש, ואנחנו יודעים שלעתים הכוכבים עשויים להיות מבלבלים, במיוחד למשתמשים טריים", מסביר מנהל המוצר, אקרשאן קומר. "יכול להיות שאתם אוהבים הרבה דברים, אבל כל דבר יכול להיות המועדף ('פייבוריט') שלכם".

מעניין לציין כי האפשרות לסמל פוסט כאהוב הופיעה בטוויטר עוד בשנת 2006, הרבה לפני שפייסבוק הציגה לראשונה את כפתור הלייק. בתחילה הכוונה הייתה לאפשר למשתמשים ליצור קיצורי דרך מהירים לפוסטים שהם עשויים להיעזר בהם בעתיד (סימניות), אך הקהילה מצאה שימושים אחרים לגמרי לכוכבים שבסופו של דבר אומצו רשמית על ידי טוויטר.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully