וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-LG V10 יושק בישראל בעוד שבועיים

4.11.2015 / 8:35

הסמארטפון הראשון בסדרת V החדשה של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית יושק בארץ בתאריך 17 בנובמבר. הוא מצויד בשלוש מצלמות, שני מסכים ועמידות מפתיעה לנפילות. עוד לא ברור מה יהיה מחירו בישראל

יח"צ - חד פעמי

הסמארטפון הראשון מסדרת V החדשה של LG צפוי לנחות בישראל בתאריך 17 בנובמבר. למכשיר הדגל החדש מצלמה אחורית של 16 מגהפיקסל ושתי מצלמות סלפי של 5 מגהפיקסל כל אחת. לאחת המצלמות עדשה בזווית סטנדרטית של 80 מעלות ואחת עם עדשה בזווית רחבה של 120 מעלות לצילום סלפי קבוצתי (גרופי). המכשיר מאפשר גם שלל אפשרויות ידניות לצילום וידאו, כולל צילום מכל המצלמות במקביל ועריכת הווידאו בהתאם לזוויות המבוקשות.

גימיק בולט נוסף במכשיר הוא שני מסכים: מסך QHD IPS Quantum ראשי בגודל 5.7 אינץ' ומסך משני בגודל 2.1 אינץ' מאותו סוג. המסך המשני יושב מעל המסך הראשי ולמרות שנוצר ביניהם רצף מדובר בשני מסכים נפרדים. המסך הצר מיועד להצגת התראות, הודעות ועדכונים שונים בזמן שהמסך הראשי כבוי.

רוחבו 8.6 מילימטרים ומשקלו 192 גרם, הוא עשוי מפלדת אל-חלד באיכות גבוהה במעטה סיליקון עמיד, ורץ על מעבד קוואלקום Snapdragon 808, עם 4 ג'יגה זיכרון RAM. הטלפון מגיע עם נפח אחסון של 64 ג'יגה, לצד אפשרות להרחבה לעד שני טרהבייט באמצעות כרטיס microSD. הוא מצויד בסורק טביעות אצבע וסוללת 3,000 מיליאמפר-שעה הניתנת להחלפה

העיצוב משלב פלדת אל-חלד ברמה גבוהה וסיליקון עמיד, מה שמסייע ל-V10 לעבור בהצלחה מבחני ריסוק ונפילה חריגים, כפי שניתן לראות בסרטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלוש מצלמות בטלפון אחד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסך השני יושב מעל המסך הראשי./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • LG V10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully