וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה פרויקט גיוס הכספים הדוחה ביותר ברשת עכשיו?

אילן גלר

4.11.2015 / 11:00

תיק גב בצורת שק אשכים ריאליסטי להחריד - אין שום דרך מנומסת להציג את הקמפיין שמנסה לגייס לפחות 33,000 דולרים לשם הפיכת התיק למסחרי. מחירו לצרכן יעמוד על 69 דולרים

צילום מסך

רבים מהמיזמים הפונים למימון המונים באינטרנט יוצאים לדרך לאחר שהיזמים ניסו לעניין חברות מסחריות גדולות במוצר שלהם, אך נתקלו בסירוב. לפעמים קשה להבין מדוע מוצר שנראה מלהיב ומבטיח למיליונים, המוכנים אפילו לשלם עליו מראש, לא מצא משקיעים "רשמיים" טרם הקמפיין. במקרה שלפניכם, לעומת זאת, קל מאוד להבין מדוע דניאל ביטון הקנדי התקשה מעט לממן את המוצר שלו בדרכים מסורתיות יותר.

החלום של דניאל הוא - ובכן - לייצר תיקי גב בצורת שק אשכים אנושי. אב-הטיפוס שהוא הכין נראה ריאליסטי למדי, והוא עוצב על ידי אמן המועסק בדרך כלל על ידי האולפנים בהוליווד לצורך יצירת אפקטים מיוחדים ואיפור לשחקני קולנוע. בדרך לייצור המוני נדרשת עדיין תבנית פלסטיק ייחודית, שעלותה עומדת על 33,000 דולרים - התקציב המינימלי שנקבע עבור הצלחת הקמפיין.

למוצר הדוחה הזה קדמה "גרסת ניסיון" שאותה ניסה דניאל על גבו, ולטענתו נשאל על ידי אינספור אנשים היכן הוא קנה את התיק. תמונות של היצירה אפילו הפכו לוויראליות ברשתות החברתיות ועל כן החליט ביטון כי בהחלט קיים עניין בציבור למוצר שכזה. בינתיים המספרים לא מוכיחים זאת, עם 185 תומכים בלבד בשבוע הראשון. ייתכן, כמובן, שהקמפיין עוד יצבור תאוצה בהמשך. אם זה יקרה, מחירו של התיק לצרכן יהיה 69 דולרים.

תיק בצורת שק אשכים. צילום מסך
גובל בהטרדה מינית של העוברים והשבים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully