וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני: תוסף הכרום שיציל אתכם מספוילרים

אילן גלר

4.11.2015 / 11:10

אם גם אתם מוצאים עצמכם נאבקים באתרי אינטרנט וטוקבקים, החושפים פרטים מכריעים על פרקי הסדרות בהם טרם צפיתם, התוסף הזה יחסום כל מה שרק מזכיר ספוילר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתים המהלכים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אלו הם ימים מסוכנים מאוד ברשת האינטרנט: כמה מסדרות הטלוויזיה הפופולריות בעולם, בהן "המתים המהלכים" האהובה במיוחד על הקהל הישראלי, חזרו לעונה חדשה שבה בכל פרק עלולה אחת הדמויות הראשויות למצוא את מותה הטראגי. ועם סרט חדש של מלחמת הכוכבים מעבר לפינה, וגם עונה חדשה ש משחקי הכס, איום הספוילרים גדול מתמיד.

למרבה המזל, יש תוסף לכרום שינסה להציל אתכם: Spoiler Alert החינמי יבדוק כל דף אינטרנט לפני שתיכנסו אליו, ובמידה והוא מאתר ספוילר כלשהו המופיע בו, ייחסם הדף מיד ותקבלו התראה שהעמוד שאליו אתם מנסים לגלוש מכיל פרט מידע שאולי לא תרצו לדעת.

אם בכל זאת קיבלתם אומץ, או שאתם משוכנעים שמדובר באזעקת שווא, לחיצה אחת על אייקון התוסף תאפשר לכם לכבות אותו ולהיכנס בכל זאת לדף - על אחריותכם בלבד.

לאחר ההתקנה, תתבקשו להרשם לשירות ולמסור את כתובת המייל שלכם (תוכלו להשתמש גם בתיבה משנית, המטרה היא רק לזהות אתכם כמשתמשים בתוכנה). לאחר מכן יהיה עליכם לבחור בסדרות, סרטים ואפילו משדרי ספורט שונים המעניינים אתכם, וספוילרים הנוגעים לתכנים אלו ייחסמו באופן אוטומטי. הרשימה עדיין לא מכסה כל סדרה אפשרית בטלוויזיה, אך היא מתרחבת מיום-ליום וכבר עכשיו תוכלו למצוא בה כמה מהסדרות האהובות עליכם.

[להורדה - הקליקו כאן]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסיון לגלוש בערך של בית הקלפים חוסם את כל העמוד בוויקיפדיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully