וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הסתה: אנשי הימין הכי פופולריים בפייסבוק

5.11.2015 / 14:42

יש לא מעט שנאה בפייסבוק, ואפשר לומר שגם לא מעט הסתה בצד הימני של המפה הפוליטית ברשת החברתית אבל יש גם אנשי ימין פופולריים מתונים, כאלה הפונים לכלל ציבור הגולשים. בחרנו את מובילי הדעה הנעים על הציר שבין ההסתה למתינות

פייסבוק. ShutterStock
יש גם ימנים מצחיקים./ShutterStock

"אנחנו חווים כמויות עצומות של שנאה וארס בעמוד הפייסבוק", מספרת מיה, מנהלת הניו מדיה של "לוחמים לשלום", אחד משורה של עמודים "סמולנים" שלצד אושיות רשת המזוהות עם השמאל מהווים מטרה קלה לטוקבקים מזעזעים שהיגרו מזמן לרשת החברתית, לצד הודעות נאצה פרטיות.

לעומת זאת, ובמובן מסוים ביתר שאת מאז תוצאות הבחירות האחרונות, אושיות פייסבוק מהימין זוכות לתמיכה רבה ולפופולריות בתקופה בה התקינות הפוליטית כמעט ואינה קיימת. אבל הימין בפייסבוק זה לא רק הסתה, עמודי הפייסבוק האלה מייצגים את הפעילים האהודים שנעים על הציר שבין קיצוני למתון, דרמטי וסאטירי, הזוי ומציאותי להחריד.

הצל

התופעה הייחודית המכונה "הצל" גררה עד כה קרוב ל-150 אלף עוקבים, בעמוד הפייסבוק הימני שנחשב למפיץ השנאה הגדול ביותר בישראל. יואב "הצל" אליאסי נחסם כבר בעבר בשל עמדותיו הקיצוניות, אך מכונת הפייסבוק שהוא יצר ממשיכה לפעול בשיא המרץ, מחוץ לפרופיל האישי שלו, באמצעות מנהלים נוספים.

בירושלים ערבי תקף לוחמי מג"ב שביקשו לבדוק אותו, רק דבר אחד אני לא מבין למה עם ידיים ?! למה להרביץ לו עם הידים ?! מה אנחנו חיות ?! בישביל מיקרים כאלו בדיוק נתנו לכם אלות !!!!

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Thursday, November 5, 2015

אמילי עמרוסי

המתנחלת-עיתונאית הפרובוקטיבית, שהסתבכה בעבר בפליטות פה בשידור חי, שעלו לה בתפקידה בתכנית הבוקר של ערוץ 10, למדה מכוויות העבר, ופעמים רבות היא תעדיף לחלוק דעות קיצוניות יותר עמן היא מסכימה, במקום לומר אותן במילותיה שלה. הפוסטים שלה זוכים למאות לייקים באופן קבוע.

להפסיק להיות ילד כאפות שמיילל לגננת מרקל. להתחיל להוציא עצבים על מי שיורד לחיינו. כל מדינה שמחרימה תוצרת ישראלית - המוצ...

Posted by ‎אמילי עמרוסי‎ on Wednesday, November 4, 2015

האיסור על יהודים להתפלל במקום הכי קדוש להם (המקום היחיד שקדוש להם) לא חדש. כל מי שעולה להר מכיר את הנוהל המשפיל, בלי ההצ...

Posted by ‎אמילי עמרוסי‎ on Saturday, October 24, 2015

בנצי גופשטיין

עמוד הפייסבוק הרשמי של מייסד ארגון להב"ה, שהתחנך על ברכיו של הרב כהנא, מפיץ את משנתו הסדורה גם ברשת החברתית. גופשטיין, שנעצר בעבר בשל תקיפת ערבים ופגיעה ברכושם, נעצר שוב בדצמבר האחרון בחשד להסתה, שחלקה הנרחב מתבצע באמצעות הרשת. יש לו כ-20 אלף עוקבים בעמוד הרשמי ועוד כ-2,700 בפרופיל אישי.

עצוב עצוב לראות איך שומרים על המחבל... אבל סוף סוף היהודים מתעוררים.

Posted by ‎בנצי גופשטיין - העמוד הרשמי‎ on Monday, November 2, 2015

משה פייגלין

יו"ר תנועת "זהות", וחבר הכנסת לשעבר, מפעיל עמוד פייסבוק עם יותר מ-115 אלף עוקבים, המלא בהגיגים הנעים מהספקטרום של המשעשע עד ההזוי, כצפוי ממנו.

"בשבועיים הראשונים לא יצאתי מהבית" - אמרה לי אם צעירה, "אח"כ התרגלתי... וזה מה שהכי נורא."זהו. מזג האויר מעניין אותנו יותר מהדקירות. כמו זברות בסוואנה שחוזרות ללחך עשב לאחר שהאריה טרף את ארוחת הבוקר.

Posted by ‎משה פייגלין‎ on Tuesday, November 3, 2015

את התשובה שאנו צריכים לתת עכשיו, נותן באופן המדוייק ביותר ח"כ אחמד טיבי:"אנחנו בעלי הבית, לא מוצא חן בעיניכם - תלכו..."

Posted by ‎משה פייגלין‎ on Tuesday, October 13, 2015

יותם זמרי

עם קרוב ל-50 אלף עוקבים בפייסבוק, יותם זמרי הוא אחד הימנים הבולטים והפופולריים ברשת החברתית. זמרי שימש ככותב ב-"מקור ראשון", מגיש בתכנית "סטטוס קוו" בגל"צ, כותב לתכנית הסאטירה הימנית "הכול שפיט" וערוץ הדעות של NRG. זמרי פופולרי במיוחד גם מחוץ לשורות חובבי ציון, כנראה כי הוא לא רק ימני, הוא גם די משעשע רוב הזמן.

אז בפיגועים בנתניה ובראשל"צ דקרו גבר בן 70 ואישה בת 80? זה כאילו הפלסטינים החליטו לרצוח את כל מי שאשכרה יודע שהם לא היו כאן לפנינו.

Posted by Yotam Zimri on Monday, November 2, 2015

אוקיי, מסתבר שבמשך שנים חשבתי שאני רב כאן עם שמאלנים, עד שהעליתי בטעות פוסט שהרגיז פמיניסטיות וגיליתי שמה שאני ושמאלנים עושים זה בקושי ללטף אחד לשני את הירך.

Posted by Yotam Zimri on Wednesday, November 4, 2015

שרה העצני-כהן

העצני-כהן, תושבת ירושלים, מכהנת כיו"ר תנועת "ישראל שלי" הלאומית-ציונית (לה עמוד פייסבוק עם יותר מ-146 אלף עוקבים) ומנהלת חינוכית במסגרת תנועת בית"ר העולמית. נכדתו של אליקים העצני, חבר מועצת יש"ע וח"כ לשעבר מטעם מפלגת "התחיה", חולקת עם חבריה ואלפי עוקביה את דעותיה הנוקבות על המצב הביטחוני וסוגיות פוליטיות אחרות.

מעדכנת מגזרת הסטטוס קוו: אחרי שאונסקו זרקו את הרש"פ מכל המדרגות על הדרישה שלהם להכיר בכותל כאתר מורשת פלשתיני (חלק מאל א...

Posted by Sara Haetzni-Cohen on Wednesday, October 21, 2015

נועם פתחי

נועם פתחי מפיץ לכ-15,000 עוקבים את סטטוסיו הימניים-סרקסטיים. הוא קופירייטר שנון וסרקסטי, מה שמסביר שוב אולי את גישתו הסאטירית יותר למצב האומה. בדומה לזמרי, הוא מצליח להעביר מסרים לא בהכרח קלים לעיכול בצורה פשוטה ולרוב גם משעשעת.

הילד הפלסטיני הדוקר: בכלל עינו אותי בבי"ח הדסה, ושמו לי במכונה של הממתקים במסדרון את הבוטנים האמריקאים בכפתור של B6 ואני לא מגיע לשם אז נאלצתי ללחוץ E5 ויצא לי ממתק חטיפכיף תות :(

Posted by Noam Fathi on Sunday, October 25, 2015

טיבי: אני הריבון!ישראל: אתה לאטיבי: אני כן! אני הריבון!ישראל: אבל ריבון זה שליט, אתה בקושי חצי מנדט טיבי: אה, חשבתי שזה מישהו שאוהב ריבה קטנה :(

Posted by Noam Fathi on Thursday, October 22, 2015

גלית דיסטל אטבריאן

הסופרת, גלית דיסטל אטבריאן, היא כותבת קבועה ב-NRG ובאתר האקטואליה "מידה", וחברת פאנל בתכנית הבוקר של לוסי אהריש ("הבוסית שלי, כלומר סוג של") שמעלה סטטוסים פוליטיים ימניים מובהקים המגיעים עם פחות טון הומוריסטי ופאנץ', מה שלא מפריע ליותר מעשרת אלפים עוקביה, המחלקים אלפי לייקים דרך קבע להגיגיה, לצד מאות שיתופים.

התחושה היא שאסור כבר להוציא כאן מילה.ואני לא מדברת על מילים בוטות אלא על מילים רגילות (אשכנזים), לגיטימיות (חרדים) שמשו...

Posted by Galit Distal Atbaryan on Wednesday, October 28, 2015

מול כאב של הורה שכול צריך לשתוק, לא להשתיק.השופטת מרים נאור חילקה אתמול ציונים לכאב האנושי האולטימטיבי שאין גדול ממנו, ...

Posted by Galit Distal Atbaryan on Thursday, October 29, 2015

אבישי עברי

עורך ומייסד "לאטמה" והכותב הראשי בתכנית הסאטירה "הכול שפיט", הוא גם אושיית פייסבוק ימנית מהזן הדחקאי יותר, המלווה את סטטוסיו בטון סאטירי כמעט קבוע, שלא חוסך ביקורת גם מהממשלה. קרוב לששת-אלפים עוקבים נהנים מהפוסטים שלו, ולרוב גם מסכימים עם קביעותיו דוגמת "'הארץ' הוא ביטאון החמאס".

יש איזושהי התבטאות בעולם עליה ניתן לומר בוודאות כי היא *איננה* מהווה הסתה לרצח?

Posted by Avishai Ivri on Monday, October 26, 2015

ערבי דוקר יהודי. תקשורת: אף אחד לא עזר לסבתא!ערבי דוקר יהודי. תקשורת: עושים לינץ' בחפים מפשע!ערבי דוקר יהודי. תקשורת: ...

Posted by Avishai Ivri on Tuesday, November 3, 2015

אמיר אוחנה

הנציג הגאה של הליכוד, שכמעט ונכנס לכנסת, מתפעל חשבון פייסבוק פופולרי למדי, עם קרוב לשלושת אלפים עוקבים. אוחנה מציע שילוב מעניין של פוסטים, הקשורים בזכויות קהילת הלהט"בק כמו פונדקאות, לצד שני הסנט שלו בנושאים כמו ביבי והמופתי, יצחק רבין, הקלות ברישיון לנשק בשל המצב הביטחוני ועוד סוגיות נפיצות, לעתים תרתי משמע.

ואפילו גאה

Posted by Amir Ohana on Friday, October 2, 2015

חנוך דאום

עמוד הפייסבוק הפופולרי של העיתונאי הימני, ה-"מחובר" לשעבר, מקורבו של ראש הממשלה ומנחה התכנית "המתנחל", פופולרי כפליים בערך מהצל, עם קרוב ל-290 אלף עוקבים. דאום מתמחה בעיקר בשיתוף של תכנים שנבחרו היטב, עם הערות שוליים משעשעות באדיבותו.

תגידי, כפרה עלייך, אולי כדאי שתרגיעי עם מסע השיימניג שיצאת אליו? סבתך לא נפצעה בידי אזרחים ש"קפצו מעליה", אלא בידי מחבל ...

Posted by ‎חנוך דאום - Hanoch Daum‎ on Tuesday, November 3, 2015

רועי עידן

אחת מאושיות הרשת החברתית הפרועות יותר הוא רועי עידן: תסריטאי, פובליציסט וסטנדאפיסט, שלא לוקח שבויים ולא מתרשם מקדושה של פרות. עידן לא בוחל בפרובוקציות מודעות לעצמן, ואם כל זה לא מספיק, הוא גם מנגן ביוקללי להנאתם של יותר מ-2,500 עוקביו.

מוזר נורא שאותם אנשים שהתלוננו על זילות השואה של ביבי בפרשת מופתיגייט משווים עכשיו את ההצ''ח של איילת שקד לטלאי צהוב, ועוד מקבלים משכורת מגרמניה בשביל לעשות את זה.

Posted by Roy Iddan on Sunday, November 1, 2015

"טרנספר החתולים"הרי קוראים לזה ככה רק כי זו יוזמה של אורי אריאל. אם זו היתה יוזמה של מיכל רוזין היו קוראים לזה: "חתולים מיואשים משוד הגז, הגזענות וההקצנה עוברים לברלין"

Posted by Roy Iddan on Monday, November 2, 2015

לפעמים תקשורת המיינסטרים הישראלית היא עבור הימני מה שתיקיית ה other היא עבור השמאלני

Posted by Roy Iddan on Wednesday, November 4, 2015

תודה לתומר ברנד שסייע בהרכבת הרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully